belli ki ağır bir kış var kapıda hazan şimdiden açmış gibi duruyor kollarını buzdan masallara
kentsel sorunları tartışmayacağım seninle ve devrimci bir platformda anılmayacak adımız hiç birlikte
hayır hayır para tacirlerinden yan kesicilerden ve duygu avcılarından da bahsetmeyeceğim
tek istediğim kirpiklerinin arasından savrulmak toz gibi geçmişine ve gözlerinin bebeklerine ninniler söylemek sözlerimin derinliğince bir anne şefkatiyle
anne dedim ya bak yine kanım çekildi buzdan bir heykel gibi eriyeceğim dokunursan ellerinde
ki dokunma sen hiç dokunma bana kal öylece kabuğu taze bir yara gibi yüreğimin ta içinde çocukluğumun dizlerinde ve gözlerimden silinmeyecek hayaller ülkesinde kal, kal öylece
bırak savrulmaya devam edeyim gözlerinin derinliğinde ve bir bayram sabahında bir bayram sofrasında buluşsun çocuk yüreklerimiz karnı tok, mutlu çocuklar olarak kalkalım sofradan ellerimizde gazete kağıtlarından çakma uçurtmalarımız aynı rüzgarın ıslığına tempo tutsun dudaklarımız…
sen kal öylece orada belli ki ağır bir kış var kapıda hazan şimdiden açmış gibi duruyor kollarını buzdan masallara sakin dokunma bana dokunursan eriyeceğim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Buzdan Masallar... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Buzdan Masallar... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kış olur da üşünmez mi hiç! Hele ki yürek zemheriyse; buza keser tüm beden ve evren.. bir el uzansın isteriz; yok yok;O uzansın isteriz.. bir ses, bir nefes.. bir görünüp kaybolsa da yeter hani.. ilkyaz güneşi gibi ısınıverir her yan..
Dokunsalar eriyoruz ama dokunmasalar yokuz zaten..
Hayır hayır saymadım bu gitmeleri Bana göre değil bilirsin zaten. Yüküm ayrılık zinciri Ve avuçlarımda prangalar yükü hissizlik
Hayır hayır İstediğim biraz sendi Biraz resminden bir kaç ayyuka şiir Sonra bir sigara dumanında yuvarlak kalpler Hayır istediğim sadece biraz sendi Biraz senden önce sen.
Hayır hayır! İstediğim y'aralarıydı dudaklarının Ağzımın payını alırken çay bardağından. Ve tek teslimiyetim gözlerineydi Biraz hüzün Biraz ekşimsi limonata suyu tadında sen...
Evet evet Biraz sen istedim geceden Hücremden Fikrimden. Biraz sen duamdan...
şiirle efendim...
Erbey. tarafından 8/30/2014 9:26:17 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kariyla
Buzuyla
Soguguyla
Ama biri... olsun mutlaka yanimizda ama yuregimiz bahar bahce olsun lutfen. :(
(Dinleyebilecegim yerde degilim biliyorsun. Ama duyabiliyorum seni.)