AŞK MEKTUBUN VAR - I -Şiirin hikayesini görmek için tıklayın . "Bazı değişiklikler olunca, ilk hâliyle burada bulunsun istedim " . Meşke mânâ katan, namus iffet ar Yük vermesin diye dil kâlple tartar Bal damlattıkça söz, umutlar artar Sevdan candan aziz ey sevgili yâr Aç yüreğini bak aşk mektubun var Bugün yarın geçer dün yolları dar Özlemin dağlarca yüksekten aşar Değil bu dünyada ölsem de yaşar Sevdan candan aziz ey sevgili yâr Aç yüreğini bak aşk mektubun var Gurbet hâli ıssız, tren geçmez gar Dinlenmemiş rayda vuslat yadigâr Düdüğün düş yontmuş sesini arar Sevdan candan aziz ey sevgili yâr Aç yüreğini bak aşk mektubun var Dalda son yapraktır yaz ertesi nar An, sarı gülümser, kan kırmızı har Göz kırptığı yerde, gölgeden anar Sevdan candan aziz ey sevgili yâr Aç yüreğini bak aşk mektubun var Güze indik işte, yol kesmeden kar Gece mehtabında gün isminle kâr Sensiz yangın gönlü bu garibi sar Sevdan candan aziz ey sevgili yâr Aç yüreğini bak aşk mektubun var .
|
Meşkin bünyesinde, baş tacıdır ar
Yük vermesin diye dil kâlple tartar
Bal damlattıkça söz, umutlar artar
Sevdan candan aziz ey sevgili yâr
Aç yüreğini bak aşk mektubun var
inşallah açar bakar mektuplara keyif alarak okudum güzel yüreğiniz var olsun değerli hocam tebrik ederim selam ve dua ile saygılar...