(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK MEKTUBUN VAR - II - şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK MEKTUBUN VAR - II - şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cevap yazayım dedim yazamadım.Burdan yazayım,Rica ederim efendim ne demek öğreniyoruz sizden demek.
Kendi adıma konuşayım hâlâ şiiri öğrenmeye çalışan tembel bir öğrenciyim .İnşallah bir gün gerçekten şiir yazabilirim sizler gibi.Tekrar kutlarım değerli gönül emeğinizi.Selam ve en derin hürmetlerimle yüreğinize.
:))) pop up diye bişi çıktı :)) meğer ondan yazamaşmışım .
Engeli kaldır diyince yazmaya başladım :))
M.Ş.T.B.Evet sevdim bunu :)) ömür boyu da bu üyelik bitmeyecek , bu öğrencilik.Amatör ruhlarımız dilerim hiç bir zaman ben oldum demez.Bilirim ki insan ben oldum dediği yerde biter.
Hem benim dediğim de iltifat değildi...gerçekti vallahi gerçek.Yıllardır okuyorum sizi. Öylesine falan denilmiş değil ki :))
Neyse ocakta yemek yanacak taze fasulye attıydım.Bir bakıp geleyim.Selam ve saygılarımla efendim.Şiirle nice güzelliklere hep birlikte diyelim tatlıya bağlayalım :)))) selamlar.
Çay demli yemek yer içeriz şerbet
Dilşâdı kıskanır değme muhabbet
Al sessizce oku aşk mektubun var
Cânâ sevdadan hâl, kıldı Yaradan
Kâlp tahtında konuk edildiğim yâr
Nazara gelmesin, eller duymadan
Al sessizce oku aşk mektubun var
.İçtendi..............Kutluyorum güçlü kalemi severek okudum
Yüreğine sağlık usta;İlhamın daim olsun;Selamlar