(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN VE YAZDIĞIM ŞİİRLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN VE YAZDIĞIM ŞİİRLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ben ne diyeyim,ben ne yazayım tutuldum kaldım. Bu nezih yorum karşısında kelimeler kifayetsiz,düşünceler yersiz,övgüler yetersiz kalacağını biliyorum.
Susmak hakkını kullanarak bu güzelliğin tesirini doya doya yaşamak istiyorum. O yüce gönlünüze sağlık. Sizleri Allaha emanet ediyorum.Önünüzde saygıyla eğiliyorum.
Şiir yazmak öylesi uhrevi bir uzamdan gelir ki, yazılmaya başladığı an da ki, kendini çoğu şair bilemez.Nerde durduğunu, zamanın hangi vaktinde olduğunu unutur gibidir.Doğanın el verdiği hayal gücünde şekillendiği, hayaller kurduğu alemden döndüğünü ancak şiirine son noktayı koyduğunda anlar ancak. O an' ı tasavvur etmeye ehil bir kelime daha icat edilmedi. O yüzdendir ki yüzyıllardır şiirin tanımı üzerinde bunca kıyametler kopmakta, bunca anlaşmazlıklar çıkmakta.Herkesin alemi başka, herkesin aleminde yarattığı başka, gördüğü başka, duyduğu başka, hissettiği, başka, söylediği o özge dünyasında gördüğünü, duyduğunu, duyumsadığını, renklerini, biçimini ne kadar karşılar orası ise bambaşka.
Ben yazdığım şiirlerin cahiliyim
Ben yazdığım şiirlerin malikiyim
Ben yazdığım şiirlerin mabediyim
Ben yazdığım şiirlerin mahşeriyim
Ben yazdığım şiirlerin askeriyim
Ben yazdığım şiirlerin katiliyim
Ben yazdığım şiirlerin şairiyim
Bir şair daha ne diyebilir ki böylesi kimliğini deşifre ettiğini savunduğu şiiirinden sonra. iYani beni şiirimden tanıyın demiş sayın hocam.
T.Uyar üstadın bir dizesiyle bu güzelliğe yaptığım yorumumu noktalamak isterim.
" Kim karışırdı gerçekliğine yaşadığım sonsuzluğun "
mahşerse bizim, cahillikse bizim, katilsek, mağdursak, koruyansak, saati biz durduruyor, biz çalıştırıyorsak, göğü alıp avuçlarımızda tutabiliyorsak, yağmuru koklayıp saçlarımıza ışıltılı taçlar yapabiliyorsak, güneşin saçlarından uzun sıcak aydınlıklar büyütüyorsak hepsi bizim bizim bizim...
Gönül dolusu tebriklerim yetkin kaleminize ve şair yüreğinizedir.Teşekkürler güzellik için.
Bu nezih yorum karşısında kelimeler kifayetsiz,düşünceler yersiz,övgüler yetersiz kalacağını biliyorum.
Susmak hakkını kullanarak bu güzelliğin tesirini doya doya yaşamak istiyorum.
O yüce gönlünüze sağlık.
Sizleri Allaha emanet ediyorum.Önünüzde saygıyla eğiliyorum.