Sevgili Dostlar Neftî akşamlardan bir akşamdı Düşüncelerim gri Yüreğim yangın yeri Ümitlerim siyahî Mor bir kasımpatı yüzüm, Gülmüyor ,anlayacağınız… … Ne zaman başladı bu deli tutku, ne zaman yüreğime demir attı, bilmem. Ama onsuz nasıl yaşanır? Ne yenir ? Ne içilir ? Nasıl yürünür yolda,bilmiyorum Ekmeğim,suyum,aşım,aşkım… Gözümü ona açtım, O’na kapayacağım… Gönül yarısı, Ciğerpârem benim Yıldızsın gökyüzü gibi Yıldız yüreğimde… Sensiz, Dünya sıkıcı,boğuk,çekilesi değil… İnanın Dostlar, O yanımdayken bütün şehir benim sanırdım Çocuksulaşırdım Şımarırdım onun yerine Bazen ciddi duruşuma gülerdim içimden Yanıktır o günden beri yüreğim Yanık… Bir rüyanın içindeyim bitmesini istemediğim Bir varoluşun hikâyesi bu bende Hayat içinde hayat yani Evet Bir varoluşun hikâyesi Hayat içinde hayat Hayat içinde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
…Bir Varoluşun Hikâyesi Bu Bende… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
…Bir Varoluşun Hikâyesi Bu Bende… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir rüyanın içindeyim bitmesini istemediğim Bir varoluşun hikâyesi bu bende Hayat içinde hayat yani Evet Bir varoluşun hikâyesi Hayat içinde hayat Hayat içinde…
Süleyman Altunbaş…bafra…24.08.2014….
Şiir yorum ve fon harikaydı haz aldım Kutluyorum yürek sesin susmasın _________________________________Saygılar selamlar