(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkesin yorumlarını defalarca okudum tek tek... Bu çok özel bir mutluluk!!! Teşekkür ediyorum!!! Ve Yasemin Pulat... Bir ömür yeter bana bu armağan ölsem de gam yemem artık!
sevgili Fikret ve sevgili always Çisel hanıma ithâf ettiğim şiirimle ilgili yaptığınız güzel ve yapıcı yorumlar için sizlere çok teşekkür ederim..en azından duyarlı davrandığınız için minnettarım efendim...sağolun...saygılarımla...
sn.Onat şiirim maalesef ana sayfadan düşmediği için ekleyemedim ama isterseniz kısa bir şiir olduğu için buradan yazayım çünkü söz verdim bir kez:
İÇİMDEKİ ÇOCUK...(Çisel ONAT'a ithâf) Güzel bir tomurcuk açar Vurgun yemiş yüreğimde ! Gönül kapısından girer içeri Yürekli bir çocuk,usûlca ! İşte o çocuktur benim Benim içimdeki çocuk ! Benim içimdeki çocuk İşte o çocuktur benim ! Anlat bana, güzel çocuk Sevgilerden ne haber ? Sus ağlama, yürekli ol, Kızar sonra, bak abiler ! Merhaba ey içimdeki çocuk İçimdeki çocuk, merhaba hey !...
OKTAY ZERRİN-BAFRA 23-12-2006-Saat:03.35
oktayzerrin tarafından 12/23/2006 4:55:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 12/24/2006 3:58:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
ne mutlu bize..böylesine değerli söz yazarlarımız, bestecilerimiz de artık bu sitede...heyt be..var mı yan bakan bize...işte yine ilham verdiniz bana..ve ...haddim olmayarak size bir hoşgeldiniz armağanı olarak şimdi müsadenizle bugünkü şiirimi ekleyeyim ve size ithâf olsun eğer bir sakıncası yoksa..varsa özür dilerim..içimden geldi...inşallah beğenirsiniz...teşekkürler Çisel hanım...saygılarımla..sizi ve bu çok müstesna bestenizi ayakta alkışlıyorum..benim bestelenen şiirlerimden hiç biribu güne kadar pop veya özgün tarzda omadı...eh..kısmet diyelim artık...hoşçakalınız efendim...saygılarımla...
Sanırım yaşamındaki en güzel,en anlamlı doğumgünü hediyesini almıştır..Böylesi güzellikleri taşıyan dizeler düşünürün dediği gibi adeta bir mutluluk vaadine dönmüş.. Yürekten kutluyorum yüreğine sağlık sevgili Çisel sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..