llk kez; kendi eksenimde durdum, bugün ben! İlk kez; kendimi, kendimden sordum, bugün ben! Yıllar boyu sözde, ’avcıbaşı’ yım dostlar; İlk kez; ’Turnayı gözünden vurdum’ bugün ben!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU 'TAKDİR' KENDİMİNDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU 'TAKDİR' KENDİMİNDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel ve Ustaca. Tam isabet... Keskin nişancıdan da bu beklenirdi zaten.:)) Tad aldım bu şiirinizden. Kalın sağlıcakla...
Sevgili Üstad sayfamda hakikaten benim için değerli olan ve ders verici eğitici mahiyetteki yorumlarınızı göremiyorum. Acaba bilmeden bir kusurmu ettik? Sürçü lisan varsa affola...
Selam sevgi ve saygılarla...
rıfati tarafından 2/1/2008 4:23:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
llk kez; kendi eksenimde durdum, bugün ben! İlk kez; kendimi, kendimden sordum, bugün ben! Yıllar boyu söz de, ’avcıbaşı’ yım dostlar; İlk kez; ’Turnayı gözünden vurdum’ bugün ben!
Tam isabet...
Keskin nişancıdan da bu beklenirdi zaten.:))
Tad aldım bu şiirinizden. Kalın sağlıcakla...
Sevgili Üstad sayfamda hakikaten benim için değerli olan ve ders verici eğitici mahiyetteki yorumlarınızı göremiyorum.
Acaba bilmeden bir kusurmu ettik? Sürçü lisan varsa affola...
Selam sevgi ve saygılarla...
rıfati tarafından 2/1/2008 4:23:24 PM zamanında düzenlenmiştir.