Belki aşk böyle bir şeydir Bir nefeslik Gazze bir tükürüklük yahudi olmaktır Hınca hınç insan olmak Yukarı aşağı mahallenin çocuklarını Ayırt etmeden sevmek demektir Çocukları öldürmekse yahudiliktir İsrail yapımı ne varsa ruhunda müslümanın Onu söküp atması aşkının İnancının Var olmasının gereğidir Belki aşık olmak şimdi Filistin Dün Bosna,Çeçenya,Arakan,Miammar,Patani Yarın hepten Türkiye demektir Biraz önce Afganistan Irak,Suriye,Mısırdı çünkü Aşık olmak Filistinli bir çocuğun avucunda ki taşın En kalbi olmak demektir. Aşk olamayanlar şehadet meşkini anlayamazlar.
Evet müslümanlar; Safları sık tutalım Aşkı olmayanları kabemize kalbimize Ve aramıza sokmayalım... Yoksa Medine düşecek Mekke yıkılacak Kıyamet aşksızlıktan kopacak Ve mahşerde ilk Filistinli çocuk sorulacak...
Ey israil
Ey israil şüphesiz biz sendeniz Senin gibi sefil ve sefihiz Senin lain olan her halini alkışlıyor Senin melanetlerine gıbta ediyoruz Dünya ya olan tamahkar mikrobunu biz taşıyoruz Ve insanlığa bulaştırmak için arzı dolaşıyoruz Sen bizi öldürdükçe kamçılanıyor içimizde ki sen olma duygusu Senin şarkılarınla kirleniyor Senin deterjanınla temizleniyoruz Ey israil Allahın değil senin boyanla boyanmayı tercih ettik Sana köleliğimiz özgürlüğümüzdür Öldür bizi,köleliğimizi artır İşgal et topraklarımızı Ey Allahın seçilmiş kavmi Kurut kökenimizi Belki bizden sonra seni islah edecek bir kavim gelir Bizden sana fayda yok Bak başının çaresine...
Ben beni anlamayı başlatıyorum. Ey ahali yerlerinize geçin. Sen ey kalbim protokolde ki kimleri seç Işıkları aç ey gözlerim renklerini tazele mutluluğun İçine baktığın gibi içinle bak sahneye Ellerim eklediğin yiğitliğinle tut kendini Ey dilim haneni temiz tut Sana emanet sesi kalbimden geldiği gibi terennüm et. Zamanı yürüten ayaklarım Aslına kadar yolun var durma Ey sevince savrulan saçlarım Hüzne dairken de mevsimi yaşayın Hey dostum kalma dışarda Sen olduğun için bu ziyafet Sen olduğun için ben kendimi biliyorum ey gölgem Bakıp sana iki tanenin toplamının Sadece ben olduğunu söyleyebiliyorum Ey dost ey saygınlığım Bu nefes seninle var...
İnsan insanlığını israf ettiğinde Başlar günahı Gönlünün ufkuna sınır çektiğinde Muhanneti olur muhabbetinin Oysa merhamet dağlarda birikip birikip Akıp gelen bir pınardır belki Ama daha çok iyilikle beslenir İyilenmeyle bereketlenir Saklımızın şahı olan halimizi Hiç susmadan konuşturmaktır en iyilik Ve her makbul anın şahı kesilip Hep ortasından ikiye bölerek hayatı Faruk olmaktır yarına...
Bir çocuk bir melektir Ve meleğe bakıp neşe olmalı insan İçinin renkleriyle en güzel şarkıları söylemeli Güzelliklerin nakaratı olmalı hayata Mevsimleri terennüm etmeli Eğer o meleğin renkleri kirletilir Cıvıltisı şakıması kesilir Canı alınırsa sebepsiz İşte o zaman İçi titremeden nefesi kan kokmadan Öfkeden damarları kördüğüm olmadan Canını bir bomba gibi elinde hazır tutup Ölmeyi kendine haram etmeli Öyle bir yaşamalıki Aldığı her nefes alev olup yakmalı o zalimi Yakıp kül etmeli...
Sevmek
Derdeste nefes almaktır sevmek Ukdesiz uykusuz ve hiç sabır düşünmeden Alelacele yutkunmasıdır kalbin
Bu yüzden sevmek harbiliktir Israrla sebatkarlıkla hasbiliktir Son derece haklı bir hamleyle En iyi niyetli varoluş eylemidir
Ben sevmeyi,süslenmiş çiçekler gibi Düşlenirdim mevsimine göre açan Yanılmışım.Sevmek bîperva ve bîhesap Hep kavga etmekmiş gecenin rengiyle
Bu sebeple güneşin doğduğu yerden Aklanırmış yaşamayı göze alabilenler Ve sevmenin cenahında huzur olmaz Hep hazır kıta olurmuş kalbi olanlar...
Hep bir sabah ki akşam gibisin Umudu törpülenmiş kelimeleri kırılmış maviliğin içinde kaybolan uçurtmanın elde kalan ipi gibi terkedilmiş vazgeçilesi öylesine yok gibi Bir daha hiç sırası gelmeyecek hiç bir mecburiyeti bulunmayan kullanımdışı sözcük gibi
Bu yüzden her hurdalık çok güzeldir Herşey vardır ve hiçbiri dert değildir
Biz sağır bir gökkuşağıydık Sessizliğin gözlerinden damladık Rahmet olmak için ağladık ağladık Yorulmadık her zahmetine katlandık Sevmenin miracımız olacağına inandık İnandık bir kere İyileşsin diye yaralı mutluluklar Ve tamamlansın diye noksan neşeler Ve çogalsın kabilinden iyiliğe dair umutlar Var gücümüzle sevdik
Çünkü sevmek inançtı Gönlümüzün göğüne arzettiğimiz...
Dünya
Üzerine tir tir titrersin Hatta hak hukuk gözetmeden seversin İçinde olduğunu hiç dışına çıkmayacağını söylersin "Dünyam"der sarıp sarmalarsın Ölsem de senden ayrılmam dersin Her halini kabul eder,her halini armağan edersin Susarsın dinlersin,konuşursun dinler zannedersin Ona eşlik eder onunla birlikte dönersin Havasına suyuna muhtaçlığını bilir şükredersin Bütün bir ömrünü feda eder işte budur dersin Sonra Sonra mı bırakıp gidersin Bana mısın demez bıraktığın yerden devam eder Nereye gidiyorsun demez Neden diye sormaz,vefa göstermez Sen ancak gittiğinle kalırsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çınlamalar II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çınlamalar II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizde yazarken etkilenmişsiniz .Bu bariz yansımış okuduklarıma
hassasiyetinizi kutluyorum öncelikle
sonrada sizi kutluyorum nur topu gibi şiir için
saygılarımla