(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLE KÜÇÜĞÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLE KÜÇÜĞÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebrik ederim bu dizelerle ancak bu kadar anlatılırdı kaybettiğimiz değerleri duygu yüklü biir gerçeği anlatmışın yüreğine kalemine vede düşüncelerine sağlık...sevgilerimle....
Allah sabırlar versin.. bir çok acıyı yaşamışsınız. Allah daha fazlasını yaşatmasın.. imtihan dünyası.. hersabrın bir ecri vardır.. aklına yalnızlıklar gelmesin mesafeler yalandır.. sığın o rab'beki onun cezası bile lütfundandır.. O'nun rızasını kazanmak önemli.. ama bu şiirde yürekteki acının dinmeyen haykırışı içimi sızlattı ama ne yaparsın veren o alan o..her canlı ölümü tadacaktır ve herkesin bir eceli vardır..bunu düşününce boyun eğmek düşer bize..bu güzel dizelerin çıktığı yüreği,yürekten kutluyorum..Rabbimin ecri,mükafatı ,sabrı sizinle olsun..dua ile..
sizler sağolun sevgili dostlar. fakat bir açıklama yapmam gerekiyor. bu dizelerim kendi çocuğum için değil 9 yaşında kaybettiğim kız kardeşim için yazmıştım. mekanı cennet olsun. evlat acısını bilmem ALLAH ım kimseyede tattırmasın fakat kardeş acısıda aşağı kalır bir duygu değil. tekrar teşekkürederim. (anam öldü bacağım kırıldı,babam öldü kolum kırıldı,kardeşim öldü belim kırıldı) bizim oralarda böyle bir söz vardır.kardeş acısının büyüklüğünü anlatan gönül isterki acının hiç bir türü yaşanmasın fakat dün sevgili kiraz çiçeğinin şiirine yapmış olduğum yorumdada deyinmiştim. YÜCE YARATAN yer yüzü gök yüzü yarattığı bütün aleme biz anlayalım diye ibret koymuş. örneğin: tatlıyı yaratmış yeriz geçer gider. gün içerisindede tatlı bir olay yaşarız geçer gider. ha keza acı da aynı sözün özü her şey geçici. kaptırdım kendimi vaaz veriyorum. yarım alim yoldan, yarım hoca dinden çıkarırmış. aman haa. sevgi ve saygılarımla
Çok etkileyiciydi.Böyle bir acının tarifi olamaz herhalde?Allah'tan sabır diliyorum.Allah kimseye kaldırabileceğinden fazla bir yük yüklemezmiş.her zaman dediğim gibi kocaman yüreğiniz bunada dayanmış;ama nasıl olduğunu bir siz birde Allah bilir herhalde?Evlat çok başka bir şey sabır diliyorum.
Büyük acılar çeken insanların daha hoşgörülü daha dayanıklı daha sabırlı oldukları bir gerçektir.Sizin niye böyle olduğunuzu şimdi daha iyi anlıyorum. Küçük dertleri büyütenler hem kendilerine hemde basşkalarına hayatı zehir ederler sızlanmaktan şikayet etmekten başka birşey bilmezler.Siz hayatta yaşanılabilecek en büyük acıyı yaşamış ve ayakta kalmayı başarmışsınız.Allah gönlünüze nur ailenize huzur versin.Bir daha böyle acılar göstermesin inşallah.
cam güzeli tarafından 1/30/2008 10:34:01 AM zamanında düzenlenmiştir.