Ömrümün her evresinde Pür-ü pak bulutların Aheste gözyaşında ıslanmıştım Ve sen, her zerresine muhtaç olduğum Bir nefes iken bende Külliyen mutsuzdu, umutsuzluğumda gece Bir bir ertelenince düşlerimde masallar Hayallerimle yunulmaktan bile Acizdim son günlerde.
Sakın yanlış anlama, Uykuya susamışlığımdandır Zihnimde tarif edilmeyen bu pervasızlık Düşüncelerimdeki durağanlık Ve göz kapaklarıma çöken densiz ağırlık.
Yine de beraberdik Sen ve ben… Bembeyazbulutların ortasında gibi Pür neşeyken rüyalarım Gölgenden, sanki yel değmişti yurduma Kime söylesem anlamazdı nasılsa O yüzden kimseler dokunmasın Bendeki senle, aramdaki huzura.
Hem, biz değil miydik İki farklı kültürün unutulmuş kimlikleri Yüreğin tek sözüyle Mağlup olurken hayata bakış çizgisi Ne sen suçluydun oysa... Ne de ben… Sadece, İzahtan muaf, bir aşktı bizimkisi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_İzahtan Muaftık _ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_İzahtan Muaftık _ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne sen suçluydun oysa... Ne de ben… Sadece, İzahtan muaf, bir aşktı bizimkisi.
DAVULDA DENGİNCE ÇALAR DEYİMİ HAKLI MI ÇIKIYOR BU DİZELER DE YOK CANIM DEMEK İSTERDİM AMA NE YAZIK Kİ ÖYLE .HAYIRLI İFTARLAR ALLAH KABUL ETSİN A E OL CANIMMM
gelmeyenvuslat tarafından 7/10/2014 8:01:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sadece,
İzahtan muaf, bir aşktı bizimkisi.
DAVULDA DENGİNCE ÇALAR DEYİMİ HAKLI MI ÇIKIYOR BU DİZELER DE YOK CANIM DEMEK İSTERDİM AMA NE YAZIK Kİ ÖYLE .HAYIRLI İFTARLAR ALLAH KABUL ETSİN A E OL CANIMMM
gelmeyenvuslat tarafından 7/10/2014 8:01:51 PM zamanında düzenlenmiştir.