(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
değerli şahin bey kardeşim günaydın ; sen bakma şiiri yeniymiş gibi astığıma..sözün gelişi o...bende altmış yaşındayım şimdi..arıldı duruldu gönül..sirkeyi sarımsağı hesap eder olduk artık..keşkelerle geçen günlere yanıyor da ,ama gönül kocamıyor be ustam..her şey gönlünce olsun diyor selam ve saygılar sunuyorum..hoşça kal mutlu kal.
ilknur hanım günaydın ; valla kırkını , ellisini geçenler ne yapar bilmiyorum ama sevginin yürekte bitmemesi asıl olan diye düşünüyorum..siz bakmayın şiiri yeniymiş gibi astığıma..sözün gelişi o...bende altmış yaşındayım şimdi..arıldı duruldu gönül..ayaklarımız yere basar ,sirkeyi sarımsağı hesap eder olduk artık..zaman içinde keşkelerle geçen günlere yanıyor değiliz elbet , " can çıkmayınca huy çıkmaz " misali her şeye rağmen gönül kocamıyor be şairem..her şey gönlünce olsun diyor selam ve saygılar sunuyorum.. hoşça kalın mutlu olunl.
Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin, hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil, ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için, yaşamak yanı ağır bastığından. NAZIM HİKMET
offf ki offf şiiriniz beni tam yüreğimden vurdu desem...adeta beni anlatmışsınız ki kaç insan kendini bulacaktır bu eserde hocam ...şair insanlara esin verebile kendini hatırlatan değil midir biz büyüdük de kirlendi dünya demiyor muyuz işte artık çok şey rengini kaybetti her şey gri bir sis içinde bize düşen se o slogana devam etmek...HERŞEYE RAGMEN İNADINA GÜLÜMSEYELİM HAYATA ve tüm iğrençliklerine rağmen DÜNYA BİZİZM ZAVALLI ESKİ GEZEGENİMİZ bir parçada a POLLAYANNCILIK işte hayat :) saygılar hocam çoook etkiliydi.
Merhaba değerli kalem. Vefasızlık salgınının çiçekler ve hayvanlardan kadar Ulaştığını işaret ediyor bu duygusal şiir. Bizim gibi vefalı olanlar azınlıkta da olsa çok şükür var. Güzel dostlar ve mutlu günler sizin olsunhoşça kal