Utangaç, nazlı bir kız gibi salınır Ağaçların yorgun, çıplak dalları Beyaz bir masal başlar önce Pamukşekeri taneleri havada Bir perde dalgalanır yavaştan Uçuşur da uçuşur gökyüzünde kar Tel olur Tül olur Duvak olur yar... Ve hep, Masallar içinde yağar kar...
‘’Dağların doruklarında alabildiğince kar Dağların eteklerinde alaca kar yığınları’’ Güneşin çehresinde elemli, kör bir bakış Ve her yıl, gelin olur bu dağlarda kış...
Dışarıda bembeyaz bir hava Havada bıçak gibi bir ayaz Ayazda yanaklarımı okşar ılık nefesin Hava...Ayaz...Nefesin...
Havada kar Havada tel Havada tül Saksıda iki dal hercai menekşe Bahçede bir beyaz gonca gül Güllerde esin Güllerde sesin Güllerdesin yar... Ve hep, Masallar içinde yağar kar...
Döner düşer Duvak olur dallara Duvak olur çatılara... Dağlara...
‘’Dağların doruklarında alabildiğince kar Dağların eteklerinde alaca kar yığınları’’ Güneşin çehresinde elemli, kör bir bakış Ve her yıl, gelin olur bu dağlarda kış...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bu Dağlarda Kış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bu Dağlarda Kış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.