hayat bu kuşlar yuvasına çöp karınca buğday tanesi kimisi değirmene su bugün varsın.
bölünmüş gecelerin günlerin parça parça, çekildiğinde sular bir kıtlık bir kuraklık gün iner gölgen söner beyhude geçer ömrün kendinden çok ırakta kuytulardasın.
yüz/lerde ben gibisin hiçler Hüda`ya döner geç de olsa anlarsın.
zaman; göz kıyısında incecik fırça her çizikte binlerce ah’ın oysa sevgiler anlık ve sen dizlerinin taşıdığı kadarsın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yüz/lerde ben gibisin hiçler Hüda`ya döner geç de olsa anlarsın.
.....mükemmel şiirinizi yürekten kutluyorum Hilmi hocam su oldu yüreğime aktı ateş oldu yüreğimi yaktı bu iki tezatta gidip geldim coşkun hisler verdi enfesti.
hiçler Hüda`ya döner
geç de olsa anlarsın.
.....mükemmel şiirinizi yürekten kutluyorum Hilmi hocam su oldu yüreğime aktı ateş oldu yüreğimi yaktı bu iki tezatta gidip geldim coşkun hisler verdi enfesti.