(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜĞÜN BEDELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜĞÜN BEDELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özgürlüğün bedeli üzerine güzel bir şiir kaleme almışsınız. Efendim sizin her şiiriniz zaten bir ayrı güzel. Bir mısraya hatta bazan bir kelime bile ummanı sığdırıyorsunuz. Kalemin duygulu ve vurucu şiirler konusundaki kudretini gözler önüne seren muhteşem bir şiirdi. Üstadımı gönülden tebrik ediyor sonsuz başarılar diliyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımı iletiyorum. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Özgürlüğe dair düşünce derinliği müthiş,kurgu ve anlatımıyla ayrıcalıklı çok anlamlı güzel bir şiirdi..Emeğinize yüreğinize sağlık Üstadım..Yürekten kutluyorum..Selamlar..saygılar..
Bütün özgürlüklerin bir bedeli vadır.. Bedeli ödenmeden elde edilen özgürlükler, o bedeli bir gün gelir faiziyle ödetirler. Belki de bizler hala o bedelin faizini ödüyoruz. Çünkü bu toprakları bize vatan yapanlara olan borcumuzu hiç bir zaman ödeyemedik.. Ahde-vefayı öğrenemedik. Güzel ve anlamlı bir şiirdi kutluyorum üstadım.
Şimdi ardına bıraktığı kötü geçmişi silmeye çalışan beyaz insanın kara çantasında getirdiği şey neydi siyah insana? Çantayı uzattı, siyah adam hem korkarak, hem de çekilerek çantayı aldı. Beyaz adam ardına bakmadan uzaklaşarak kayboldu. Yere çömelen siyah adam çantayı açtı. Çantanın İçinden boş beyaz bir sayfa, bir kalem ve silgi çıktı. Şaşkın haldeki siyah adam, tekrar çantaya baktı ve için de bir not daha buldu. Notta söyle diyordu beyaz adam ! Biz özgürlüğü insan hayatından çalar ve yine o insanlara büyük bedeller ödeterek satarız. Siz özgürlüğü beyaz kağıt üzerinde yazar yaşarsınız. Tıkandığınız anlarda ise o bölümleri istediğiniz gibi siler yazarsınız. Size verilen özgürlüğünüz ancak burada, kâğıt üzerindekilerden ibaret olacaktır. Saygılar
Merhaba, Özgürlük ; dil,din,cinsiyet ,ırk v.s. gözetmeden bütün insanlara hatta bütün hayvanlara ve hatta bütün bitkilere gerekli... Teşekkür ederim selamlar.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun.
Sevgi ve saygılarımı iletiyorum.
Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.