Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAZIKLAR OLSUN.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAZIKLAR OLSUN.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazıklar değil yuh olsun... Aşkından ölüyorum deyip sonra tekmeyi vurur giderler... Sorarsın neden diye vefa borcu derler. Farkında değiller sanki vefasızlığın en büyüğünü yaptıklarının. Ne zamandan beri vefa borcu başkalarıyla oynaşmakla ödenir oldu? Ne zamandan beri sevgililerin de birer kadın olduğu, anne olduğu, bacı olduğu, evlat olduğu unutuldu... Kendi nefislerine kurban ettikleri eş ve ikinci kadın ne zamandan beri aşk ve vefa adında boğuldu? İyi ki varsın can gardaşım ve yanan yüreklerin dili oldun.
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
sevgili dost bu dizelere ne yorum yazılır ki bilemiyorum.tebrikler ve saygılar diyorum.
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
14 LÜK A,A,B,A ZENGİN KAFİYELİ GÜZEL BİR ŞİİR.KAFİYELERDE ANLAMLAR AYNI ....
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
Doğru söylersin şair kardeşim,yüreğinize sağlık...
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
BİR DEĞİL BİN KERE YAZIKLAR OLSUN GÜZEL KARDEŞİM EVDE GÜL GİBİ EL DEĞMEMEİŞ PIRIL PIRIL EŞLER DURURKEN ALEMİN KALİTESİZ KİŞİLERİNE GÖNÜL DÜŞÜRENLERE YAZIKLAR OLSUN ALLAHIM KİMSEYİ DE BUNUNLA İMTİHAN ETMESİN
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun HARİKA BİR DÖRTLÜK KUTLARIM HOCAM BENCEDE, YAZIKLAR OLSUN...
Evde gül gibi bir eşi olmadığı halde gözü dışarıda olanlara da söylemeli bu sözü. Her daim, gözü de gönlü de haramdan sakınmak lazım. Güzellikleri yansıtan gönül dert görmesin.
Evdekinin kalbini fethedemeyen kişi, Kuyruğunu dik tutar; aranır üçü, beşi, Kalp bu işe neylesin, hücceten gider bir gün, Konu komşu toplanır kaldırırlar o leşi.
Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun
"Bir değilse dışınla özün yazıklar olsun Yalanlarla doluysa sözün yazıklar olsun Gül gibi eşin evde yollarını gözlerken Hala dışarıdaysa gözün yazıklar olsun"
Duygularını ve hissettiklerini ifade etmekle çok başarılısınız...
Duyarlı yürek çağlamaya başlar bir dörtlük şelalesinden yirmisekiz ocak sabahında ve ilenir yazıklar olsun diye haketmişlere. Ben ise katılırım aynı şekilde ve hatta daha keskin.. Tuh ALLAH cazenızı versin sizin gibilerin:)) İlk yorum benden olsun sevgili arkadaşım. Günaydınlar ve selamlar.
Burhan Üregül tarafından 1/28/2008 7:51:59 AM zamanında düzenlenmiştir.