Kalbi temiz iman yapar, Hakkıyla Rabbine tapar, Gayrı yola neden sapar, Cennette hak, Cehennemde.
İmansız hayat solursun, Hayvanlar gibi ölürsün, Bilmem nerde kalırsın, Cennette hak, Cehennemde.
Hesabını sağlam eyle, Sıkıntın bilene söyle, Allah’a kul ol bir şöyle, Cennette hak, Cehennemde.
Cemal sözün özden söyler, Dünya tamahını neyler, Şu dünyada gönül eyler, Cennette hak, Cehennemde.
Cemalettin GÜRPINAR
ALLAH (c.c.)’NÜN NURU, RAHMETİ, MAĞFİRETİ, HİDAYETİ, İHSANI, BEREKETİ, ŞEVKATI, SEVGİSİ VE HAYRI TÜM MÜSLÜMANLARIN ÜZERİNE OLSUN. SEVGİLİ VE SEÇKİN KULU PEYGAMPERİMİZ HAZRETİ ABDULLAH AHMET MUSTAFA MUHAMMED’ÜL EMİN CANLARIN CANANI, SULATANLAR SULTANI ALLAH’IN SEVGİLİ RESÜLÜNE BİNLERCE KEZ SONSUZA DEK TEKRAR TEKRAR BİADEDİN İLMİH SAYISINCA SELATÜSELAM OLSUN... AMİN.
EHLİ KÜFRÜN ŞERRİ SOLSUN, GÖNÜL ARZULAR Kİ ONLARDA MÜSLÜMAN OLSUN, OLMAZLARSA BİNLERCE KEZ SONSUZA DEK TEKRAR TEKRAR BİADEDİN İLMİH SAYISINCA KAHRI PERİŞEN OLSUN VE YİNE ALLAH’IN NALETİDE ONLARIN ÜZERLERİNE OLSUN... AMİN.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah, razı olsun ki nefis, görkemli ve didaktik çalışmanızla yürekler inşirah bulmaktadır; bilvesile tebrik, teşekkür ve selamlarımı arz ederim, dostum.
hocam elleriniz yüreğiniz gayeniz çalışmalarınız daim olsun sonsuz şükürler olsun rabbimizeki bizlerin doğru yola yönlendirmiş..Kuran rehberimiz olması dileklerimle saygılarımla
ihlaslı yüreğine edip kalemine sağlık müdürüm yine güzeldi elbet tki yaratanın her yarattı yaptığı hak o hak olmayan bir şey yaratır mı yaratıyorsa hem Hak hem sebebi var selamla ve saygılarımla
ALLAH(c.c.)'NÜN NURU, RAHMETİ, MAĞFİRETİ, HİDAYETİ, İHSANI, BEREKETİ, ŞEVKATI, SEVGİSİ VE HAYRI TÜM MÜSLÜMANLARIN ÜZERİNE OLSUN. SEVGİLİ VE SEÇKİN KULU PEYGAMPERİMİZ HAZRETİ ABDULLAH AHMET MUSTAFA MUHAMMED'ÜL EMİN CANLARIN CANANI, SULATANLAR SULTANI ALLAH'IN SEVGİLİ RESÜLÜNE BİNLERCE KEZ SONSUZA DEK TEKRAR TEKRAR BİADEDİN İLMİH SAYISINCA SELATÜSELAM OLSUN... AMİN.
EHLİ KÜFRÜN ŞERRİ SOLSUN, GÖNÜL ARZULAR Kİ ONLARDA MÜSLÜMAN OLSUN, OLMAZLARSA BİNLERCE KEZ SONSUZA DEK TEKRAR TEKRAR BİADEDİN İLMİH SAYISINCA KAHRI PERİŞEN OLSUN VE YİNE ALLAH'IN NALETİDE ONLARIN ÜZERLERİNE OLSUN... AMİN.
CemalettinGÜRPINAR tarafından 6/15/2014 9:19:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla… siyah gecem