Dünya seni aldatmasın, götürür sarpı kayaya, Sana şeytan yoldaş olmasın, kurban eyler hayaya, Sen kamili bir insan ol, kimdir nefis yanlış dayaya, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Adem gibi adam olman, Hakk yoluna neden gelmen, Bağlanıp ta sen İslam’a, sağı solu gayrı bilmen, Neden taparsın nefsine, alıp satır ile dilmen, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Şu cihana bir baksana, kirlettiler her tarafı, Zalimler tuzağın kurar, hepsi de zulmün sarrafı, Seyreyle sen şu alemi, dünya cinayetler rafı, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Deli misin divane mi, fikriyle bir ne haldesin, Hakk ve Batıl mücadele, şöylece sen kaldesin, Yüzüyorsun bir ummanda, bilmem ki hangi saldesin, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Müslümansın ibadet yok, temiz kalbin sıkıntı çok, Şehitlik nuru İslam’da, ondan gayre bu rütbe yok, Sen aklını iyi kullan, küfrü alem olmasın ok, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Muhammed rehberin olsun, aşkı sevda seni bulsun, Kur’an sünnet hayat eyle, işte sen o zaman kulsun, Nemrut, Firavun rehberse, beş para etmez bir pulsun, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Doğdun Azrail’in yolda, bir gün görürsün kolda, Amel defterin mizanda, verilir sağ, yada solda, Terazide yağmaz yağmur, sonra kalma kumsal çölde, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Cemal ne güzel söylersin, engin yaylalar boylarsın, Helal haram bu merada , çoban doğruya heylersin, Dünya alem düşman olsa, her dem gerçeği söylersin. Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DERSİN ALMADIN MI? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DERSİN ALMADIN MI? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğdun Azrail’in yolda, bir gün görürsün kolda, Amel defterin mizanda, verilir sağ, yada solda, Terazide yağmaz yağmur, sonra kalma kumsal çölde, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Cemal ne güzel söylersin, engin yaylalar boylarsın, Helal haram bu merada , çoban doğruya heylersin, Dünya alem düşman olsa, her dem gerçeği söylersin. Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Doğru ile yanlışın, iyi ile kötünün, günahla sevabın, helal ile haramın iç içe yaşandığı günümüz de; önce insan olmanın şuurunda dersten öte tebliğ gibiydi Sn. Hocam.
Allah (c.c) hidayete erdirdiği ve kulluğuna kabul ettiği kullarından eylesin bizleri...
Yüreğinize, elinize sağlık diyor, saygılarımı sunuyorum.
Şu cihana bir baksana, kirlettiler her tarafı, Zalimler tuzağın kurar, hepsi de zulmün sarrafı, Seyreyle sen şu alemi, dünya cinayetler rafı, Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi? .............................................................kutlarım değerli hocam.
Hak yolda olmaktır bütün arzumuz. Dünyada yaşarken islamı yamaka, ölürken iman ile ölmektir tüm temennilerimiz. Daim olsun kaleminiz ve gönül güzelliğiniz. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
KUTLARIM DEĞELİ HOCAM NE KADAR HAKLI SÖZ. ZİRA AYETİ KEİMEDE DE VAR ALLAHAIN YARATIKLARINA BAKIN DA İBRET ALASINIZ DAİM OLSUN USTA KALEM SAYGI, SELAMLAR
Doğdun Azrail’in yolda, bir gün görürsün kolda,
Amel defterin mizanda, verilir sağ, yada solda,
Terazide yağmaz yağmur, sonra kalma kumsal çölde,
Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
Cemal ne güzel söylersin, engin yaylalar boylarsın,
Helal haram bu merada , çoban doğruya heylersin,
Dünya alem düşman olsa, her dem gerçeği söylersin.
Hala dersin almadın mı, Hakk yola sen gelmedin mi?
İhlaslı yüreği güçlü kalemi selamlıyorum
Okunası dizelerdi severek okudum
Kalemin susmasın üstad
_________________________________Saygılar