(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLECEKSİN, İZİ KALACAK ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLECEKSİN, İZİ KALACAK ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tek kelimeyle harika olmuş.uzun ama yinede okumaya deger şiirler.hepsi için geçerli bu yazdıklarım.bir roman bir hikaye bir masal gibiydi.çok sevdigim bir söz var.tam yeri ve zamanı.BU DÜNYADA BİR İNSAN OLABİLİRSİN AMA BİRİSİ İÇİN BİR DÜNYA OLABİLİRSİN.o sizin dünyanız olmuş.tebrikler.
bir yarayı kabullendiğinde daha en baştan daha ilk anda __bileceksin ! izi kalacak ve gözlerin her değdiğinde ve bakışların her sevdiğinde belli belirsiz de olsa kalbin hüzün renginde __yaşaracak …
sözün bittiği yer *kalbinize yüreğinize aklınıza emeğinize sağlık...
bir yarayı kabullendiğinde kimi zaman takılıp bir anıya yada ağlayarak uyandığın o gecelerin koynunda yeniden ve yeniden ___ve tekrar ___ ve bir daha ............SADECE AĞLIYORUM......
sonsuza kadar seveceğim sonsuza kadar ki sonsuz ömrümden uzun bile olsa sırf daha çok sevebilmek için seni sırf daha fazla söyleyebilmek için sevdiğimi kaç kere öldüysem kaç defa can verdiysem o kadar yeniden dirileceğim …”
Ne harika şiir arkadaşım.Uzun ama zevkle okunacak şiir. Yüreğin dert görmesin Tebrikler.
bir yarayı kabullendiğinde daha en baştan daha ilk anda __bileceksin ! izi kalacak ve gözlerin her değdiğinde ve bakışların her sevdiğinde belli belirsiz de olsa kalbin hüzün renginde __yaşaracak … ELİNE EMEYİNE YÜREYİNE SAĞLIK ÇOK GÜZEL OLMUŞ SELAM VE SAYGILARIMLA