(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR DOST şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR DOST şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostluk üzerine rahmetler yağsa, Dostlar dostluğunu yürekten sağsa, Geçilmiyor dosttan bu nasıl bağsa, Bir deli fırtına eser korkarım.
Gerçek dostlarında gizlisi olmaz, Sağlamdır temeli yarıda kalmaz, Dosta kemlik etme hiç yüzün gülmez, Bir deli fırtına eser korkarım
Dostluğun nadir insanlarda bulunduğu günümüzde, gerçek dostu olanlar kaybetmemeli.Çünkü dostluk, kardeşliktir, hatta çok daha ötedir. Tebrik ederim duyarlı yüreğinizi ve kaleminizi değerli şair.Saygılarımla.
Dostluğun önemini bu şiirinizle pekiştirdiğiniz gibi, bu sayfalarda uzattığnız dost ellerinizle ve hallerinizle, sayfalara bıraktığınız anlamlı yorum ve görüşlerinizle de bizzat yaşıyor ve yaşatıyorsunuz değerli dost kalem.. Birçok şiirime yaptığınız güzide yorumlarınıza zaman, zaman yoğunluğum nedeniyle cevap veremediğim aynı dostluk analıyışı içinde size ve sizin gibi değerli dostlarıma iadeyi ziyarette bulunamadığım için inananınız çok üzülüyorum. Bu güzel ve anlamlı şiiriniz için sizi yürekten kutluyor; kabuli ricasıyla sayfanıza en içten saygı ve selamlarımı bırakıyorum muhterem Hocam
Daha geçenlerde bir arkadaşım dostluğu sordu. Acizane şunları söylemeye çalıştım:''Dost; en ağır, en nadide, en değerli sözlerden biri. Ask gibi özel, sevgili gibi içten olmalı. Ne demiş Mevlanâ kıssasında: "Dost matematiksel olmalı. Mutluluğu toplamalı, acıyı çıkartmalı, sevgiyi çarpmalı, derdi bölmeli. Dost bir elin parmaklarını geçmemeli"! Dost, candaş olmalı, sırdaş olmalı, yar olmalı, yaren olmalı ama sıradan asla olmamalı, sıradan davranmamalı''... Velhasıl, şiiriniz dostluğu pekiştiren çelik perçinler gibi... Yüreğiniz dosttan ırak olmasın inşallah. Saygılarımla...
Dost olmak zor, dost olmak çetin, dost olmak güç, fakat dost olmak çok farklı çok, dostluk ben sen, sen ben olmak gibi bir şey... Kendinden önce dostu düşünmek... Dost uğruna ölmek, derdini dert, kederini keder, üzüntüsünü üzüntü bilmek... Dostu sevmek, onu bağıra basmak, sen ölme, ölme deyip onu yalnızlığa terk etmemek, hicrette dosta eşlik etmek, sen ölme ben öleyim deyip dostun yatağına yatmak...
Hani dostluğu kalem alıp işleyen kim, dostluğu ayakta tutacak kim, Hz Muhammed ve arkadaşlarının örnek dostluklsrını hayata geçirecek kim var mı, var mı bana gösterebilir misiniz var mı? ... Ah ah ahhh insanlar hokkabaz, insanlar şarlatan, insanlar yalancı, insanlar iki yüzlü, insanlar fitneci, insanlar iftiracı daha sayayım mı neler neler... HANİ İSLAM NEREDE kimde, bir kaç dürüst Allah dostu ve dervişi zanda ... Ya gerisi sözü farklı özü farklı... Kolaysa dostluk gel gel be kardeş dost olalım kaç saatlığına, kaç günlüğüne, kaç aylığına, kaç yılığına... İşte olay bu bilmem izah edebildim mi?... Günümüzde dostluğun adı var kendi yok...
Güzel yorumunuza teşekkürler derim sevgili dost, selamlar...
Dostluk adına beraber bayrak açalım burada dostluklar konuşulsun Hz.Muhammed'in Hz.Ebubekirle dostluğu ve nicelerin tarihe adı yazılmış ve yazılacak isimlerin dostluğu konuşulsun...
Evet, gel gel sen gel kaldıralım tüm engelleri, yıkalım tabuları dostluk adına beraber bir bayrak açalım burada dostluklar konuşulsun hep...
Hz. Muhammed'in Hz. Ebubekir'le dostluğu, Hz. Muhammed'in Hz. Ömer'le, Hz. Muhammed'in Hz. Osman'la, Hz Ali ile olan dostluğu yakınlığı gibi ve nicelerin tarihe adı yazılmış ve yazılacak isimlerin dostluğu konuşulsun, dostluğumuz konuşulsun...
Bu güzel samimi ve içten yorumun selamlar, sevgiler, saygılar...
en güzel dostluklara slm