Dualarla kanat çırp, masmavi gökyüzüne Ne varsa, yollarında, sana bakan gözde var. Meyletme riyakârın, yalan yanlış sözüne Gerçek sevdanın narı, sana yanan közde var.
Menzile ereceksen, ver elini yâren’e Güneşi görmek için dalma yalan düşlere Gönülden hemhal olup, merhem olur yare’ne Martılar gıpta etsin, şen şakrak gülüşlere.
Öyle sağlam olsun ki, kalpten kalbe aşk bağın Bakıp bakıp kıskansın, gülistanda nevbahar Düğün dernek yaşasın, huzur dolu otağın Sevda yeli estirsin, ömre dolan her bahar.
Bırak boşa konuşsun, şehvetteki dudaklar Gerçek mecrada yürü, yoluna yıldız yağsın Kapkaranlık geceyi, tertemiz aşklar paklar Sabırla bekle onu, dünyana güneş doğsun.
Haydi git güle güle, gerçek sevda yolunda Eli elinde olsun, gözlerinde gözlerin Bir ömür huzuru bul, sevdiğinin kolunda Yaşamaya haz versin, sevgi dolu sözlerin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Git sevdanın yoluna şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Git sevdanın yoluna şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haydi git güle güle, gerçek sevda yolunda Eli elinde olsun, gözlerinde gözlerin Bir ömür huzuru bul, sevdiğinin kolunda Yaşamaya haz versin, sevgi dolu sözlerin.
Kutluyorum hocam keyif aldım okurken Yüreğine sağlık Kalemin susmasın;Selamlar
"Bırak boşa konuşsun, şehvetteki dudaklar Gerçek mecrada yürü, yoluna yıldız yağsın Kapkaranlık geceyi, tertemiz aşklar paklar Sabırla bekle onu, dünyana güneş doğsun..."
Tertemiz aşklar,karanlık gecelere ışıktır daima...yeter ki sabırlı olalım...
eserin yüreğindeyiz...aşkın gerçek mecrası,şehvetin geçici hazlarında değil,sabırla büyütmek ve emek vermektir...Öyle demiyor mu üstad Cengiz AYTMAYOV "sevgi neydi...sevgi dostluktu...sevgi emekti"diye...
sevgi üzerine...sevginin nelere kaadir olduğuna ve sevgiye yönelişin güzelliklerine dairdi mısraların avazlarına sarmalanmış içten paylaşımlar...
tebriklerim,sevgiye dair harika bir eser oluşturmanızdaki ustalığa,paylaşımınıza ve seslenişlerinizeydi...selam ve saygılarımla...
şiir böyle olmalı ne dedeyi nereye gittiği beli olmalı ki zevkle okunmalı okuyucusunu doyurmalı şair kendini aşmış. artık yarış moduna girmiş ve de .bundan böyle kendiyle yarışacağına eminim harika bir paylaşım okudum kutlarım
Bırak boşa konuşsun, şehvetteki dudaklar Gerçek mecrada yürü, yoluna yıldız yağsın Kapkaranlık geceyi, tertemiz aşklar paklar Sabırla bekle onu, dünyana güneş doğsun.
Haydi git güle güle, gerçek sevda yolunda Eli elinde olsun, gözlerinde gözlerin Bir ömür huzuru bul, sevdiğinin kolunda Yaşamaya haz versin, sevgi dolu sözlerin.
Çok beğendim güzel bir şiir olmuş yüreğine sağlık selamlar...........
Haydi git güle güle, gerçek sevda yolunda
Eli elinde olsun, gözlerinde gözlerin
Bir ömür huzuru bul, sevdiğinin kolunda
Yaşamaya haz versin, sevgi dolu sözlerin.
Kutluyorum hocam keyif aldım okurken
Yüreğine sağlık
Kalemin susmasın;Selamlar