Allahlı iyiliklerden mahrumken hayat tüm insanlar dost olsa kalbe ne fayda! Akıl Allahsız, gönülAllahsız, ahlak Allahsızken sureti insan olanlar var olmuş ne fayda! Dünya nimeti bollaşsa, hayırlar yağsa gökten, bereketler fışkırsa yerden, insan Allahsızsa ne fayda! Bir mazlumun ahına sağırken, bin zalimi berheba eylese imkan ne fayda! Hiç Allahsız adil olunur mu? Her yere göz takıp adalet bakılsa ne fayda! Hepten merhametlense insanlık hoşgörse ve umut bahşetse biri diğerine Allahsızsa iyilik ne fayda!
Güzellik Diyorum
Her güzellik bir tek başınalık olmalı Uçsuz bucaksız gölgesi bile olmayan yalnızlık olmalı Zorluğun,çilenin,derdin,eza ve cefanın yükünü çeken olmalı Ah güzellik; biperva yaşayıp hatırsız gönülsüz herşeye katlanmak olmalı Korkunun,telaşın,endişenin bile hayranlığını kazanıp yandaşlığını yapmalı Güzellik çok değerli ve zengin olmalı Korunduğu herşeyin farkında olmalı Olduğu gibi olmalı ve asla geride durmamalı Güzellik ciddi ve olabildiğince güçlü olmalı Naifliğini nezaket ve hikmetini hiç yitirmeden Yalnızda olsa tek başına da olsa hep varolmalı.
Yok Demek
Bir iyiliği kalmamış adamın bir haklı umudu da yok demektir! Eğri bir cetvel olanın doğru bir çizgisi yok demektir! Gün hükmünü yitirmişse yıl yaşamanın manası yok demektir! Dünya da Bir olana iman edip teslim olmayanın ahirinde bir mekanı yok demektir! Hep yokları olanın var olma illeti yok demektir! Yanılgısı yenilgisi olanın kazanma şansı yok demektir! Bu durumda yokluk, yoksulluk değil, yolculuğun ilk başı demektir!
Neyse Ne
Neyse ne unutursun yada umutursun! Bir çok neşe de olursun maviyi kıskandıran bir gölgeli hüzün de olabilirsin şiire. Neyse ne. Durumun vehameti değil aklımı yoran. Daha beterlerini hallenecek de gücüm var çünkü. Bir duvarın tuğlası olarak var olmayı istemiyorum. Bu kabenin duvarı bile olsa istemiyorum. Çok kirli de olacaksam kendi kelimemin sesi olmayı diliyorum. Neyse ne. Seni kendimden bilip beni sana söylüyorum. Bu arayışıma şahit ol diye!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Güzellik Diyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Güzellik Diyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Tamara Ah şu güzelim dünya şu güzelim gökyüzü bütün nesneler ve ağaçların bile genetigi bozuldu Armut agacından kayısı kayısıdan erik üretelim diye ugrasanlar balı arısız üretenler kazanıyor. Savaşanlar kazanıyor çalanlar cırpanlar saglıgından çalınanları zulüm baskı edenler kazanıyor agzı ile kuş tutarsan kuşla birlikte kanadını kıranlar kazanıyor yalancılar kazanıyor Ah Tamara ah sagnal inek gibi bizi saganlar kazanıyor sermayenin gücü yanlışları dogru yapıyor dogru söyleyen onuncu köyü degil sınır ötesini boyuyor ha yalanım varsada namertim bir de korkaklar var koyuna balıga benzeyenler dürüstlerin yeri yok kazanmıyirlar ha birde carkini dedigim tükürdügüm dayılık düzeni ah ah güzellikler görüyor mu canlar insanlar tebrik ederin saygı ve selam ile.