Bunca yaşanmışlıktan mülhem bir yarın vardır. O yarını isteten bir umut ve o umudun bir kalbi vardır. O kalbe rû be rû olacak kalpler vardır.... O kalplerin kiminde mavi bir mutluluk, kiminde yeşil bir huzur kiminde derin hüzünler vardır. Hepsinde bir niyet ve o niyetlere dil olan bir sükut vardır. Var olan herşey, yer gök ve ikisi arasında olanın ötesi de vardır. O ötenin ilkinden mülhemle söylenen her sessizlik ya şiirdir ya da şiire ses olacak çığlıktır. Çünkü yaşamak hep yarını bekleme mazeretidir. Mazereti olmayan ölür. Ölenin yarını yoktur. Kıyameti vardır.
Dur Ey Sessizlik
Dur ey sessizlik olduğun yerde kal. Kaldır ellerini ve bana bak. Konuşmama hakkına sahipsin avukatın gelene kadar. Dur ve kımıldama.... Sakın davranma dilinde ki kelimelere ya da sakın çekme pimini çığlığın. Herhangi bir gürültünün dili olma ya da herhangi bir mananın rengi. Hele ölüm gibi çok konuşan, durmadan konuşan olma. Sus ve olduğun yerde kal ey sessizlik. Üzerinde ki tüm mutluluk bombalarını yavaşca yere bırak. Bir tek yalnızlığın kalsın. Dur ey sessizlik olduğun yerde kal. Dokunma kimsenin muhabbetine. Ani hareket edip öfkenin tahrip gücünü artırma. Dur ey sessizlik nefes alma.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rû Be Rû şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rû Be Rû şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
durmadan konuşan olma. Sus ve olduğun yerde kal ey sessizlik. Üzerinde ki tüm mutluluk bombalarını yavaşca yere bırak. Bir tek yalnızlığın kalsın. Dur ey sessizlik olduğun yerde kal. Dokunma kimsenin muhabbetine
ya şiirdir ya da şiire ses olacak çığlıktır. Çünkü yaşamak hep yarını bekleme mazeretidir. Mazereti olmayan ölür. Ölenin yarını yoktur. Kıyameti vardır.
Sus ve olduğun yerde kal ey sessizlik.
Üzerinde ki tüm mutluluk bombalarını yavaşca yere bırak.
Bir tek yalnızlığın kalsın.
Dur ey sessizlik olduğun yerde kal.
Dokunma kimsenin muhabbetine
.........................................