Nazar mı değdi bize çıkamadık yokuştan Hicrana boyun eğip ayrı ayrı savrulduk Uyanmak zor gelince gördüğümüz o düşten Uzletin otağına ne güzel de kurulduk....
NÜS
Bir düştüm ki yüz üstü kalem sustu, dil sustu Güneşim çoktan küstü mevsime aldırmadan Kâğıtsa kuru nehir, ki önce okyanustu Varsın olsun, yazamam cezamı doldurmadan
Vebal ödendi desen, benim hakkım müebbet Haddimi öğrendim ya, bayağı geç kalmıştım Telâşım ondan belki, bir de şu hassasiyet Aklıma her gelişte kendimde daralmıştım
Galiba son görüşüm o gülen gözlerini Öyle derin ki izi açtığım yaraların Ancak bu kadar olur diyen o sözlerini Unutmam, haklıyken o yürek manzaraların......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_CEZA_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_CEZA_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Galiba son görüşüm o gülen gözlerini Öyle derin ki izi açtığım yaraların Ancak bu kadar olur diyen o sözlerini Unutmam, haklıyken o yürek manzaraların......
13 Mayıs 2014 / NÜS
Tebrikler.. Şiirlerin Sultanına.. Sevgi ve selamlar...
Nazar mı değdi bize çıkamadık yokuştan Hicrana boyun eğip ayrı ayrı savrulduk Uyanmak zor gelince gördüğümüz o düşten Uzletin otağına ne güzel de kurulduk....
ne kadar gözlerimizi yumsakta o düşlerden uyanacağız. sonra gerçeklerle yüzleşip hüzünlü şiirler yazacağız. şiirlerimiz harman olup birbirine karışacak kelimelere koyduğumuz, küslerimiz, sevgilerimiz, nefretlerimiz yeni çocuklarımıza, yeni kuşaklara akacak. onlarda ona göre şekillenecek. ya sevgi ya nefret.
"Gaiba son görüşüm o gülen gözlerini Öyle derin ki izi açtığım yaraların Ancak bu kadar olur diyen o sözlerini Unutmam, haklıyken o yürek manzaraların......"
şairem,şiirinizin hikayesi aslında eserin kalbine oturan...uzlete çekilmek ne yaman kavram...
açılan yaraların izi çok derin ki...o yürek manzaralarında haklı iken "ancak bu kadar olur"diyen sözlerini unutamıyorum...ve,kendime müebbet ceza kesiyorum...cezam ki,nasıl olsa dolmayacak ebediyen...işte ben de,okyanus iken kuru bir kağıda dönmüşüm ve sustum...dilim de sustu...cezamı çekeceğim...
şiir dünyasında ender bir tema"ceza"...işte bu dedirtti aşk...naifti ve derindi mısralara sarmalanan avazlar...
tebriklerim,yüreklerimize tercüman olan avazlarınızdaki efsunlu itiraflara ve yüreğinize,kaleminizedir...saygılarımla...
Galiba son görüşüm o gülen gözlerini
Öyle derin ki izi açtığım yaraların
Ancak bu kadar olur diyen o sözlerini
Unutmam, haklıyken o yürek manzaraların......
13 Mayıs 2014 / NÜS
Tebrikler.. Şiirlerin Sultanına..
Sevgi ve selamlar...