Annenin nefsi bile melektir. Bu sebeple cennet ayakları altındadır. Nefsi anne olanın kalbi muhabbet, aklı selim, duası huzurdur. Ey Rabbim nefislerimizi annemizin nefsine tebdil eyle ki bize de cennet nasip olsun.
Sen ey Annem
Sen ey anne En koyu kırmızının Kanın gülün ve şafakların Rengini söyleyip bildiren mutluluk En küçük iyilikleri süsleyip En beter fenalıkları un ufak edip Beni var eden güç Gönlünün en ücralarına seferber olup En azaldığım vakitleri bollaştıran Ve her yalnızlığın en mavisini Mesela hiçbir gözün hapsedemediği gökyüzünü Ya da tek kıyısının kendisi olduğu engin denizleri Bana bahşeden rahmet
İçin için dökülüp ayaklarının dibine Bulaşsam Gidebilir miyim cennete En ıssız vakitlerden fısıldasan kalbini Dua namına velilerin tacını giyebilir miyim Her iyilikli muhabbetimi fütursuzca çoğaltsam Senin tek bir zerrene erebilir miyim Sen ey anne Allah’ın üflediği ruhuma Güzelliğimi giydiren aşk Can olduğun canım olduğun kadar Cennetimsin de Sen ey annem….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen ey Annem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen ey Annem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"En küçük iyilikleri süsleyip En beter fenalıkları un ufak edip Beni var eden güç..."
Annedir Her sevgiye yürek payı cömerttir Yalnız evladına öfkesinde cimridir Kabahatlarınızı kadifemsi elleriyle incitir Zaten o, "Can olduğu canımız olduğu kadar" Bu dünyada ki tek cennetimizdir ! En vefasız bir evlat bile bunu bilir Bilir, bilir de, Af'sızlık çıkmazlarından firar ederken, Hep Anne sevgisinin kaynağına gizlenir... Lakin her evlat için bu tür bir şemşiye gereklidir Ve her evlat, O "Var eden güç'ün" eseridir !...
Tebrik ederim sizi ! Buram buram ANNE kokuyordu hep, Yüreğinizin nefesi !!!....
Onatça tarafından 5/12/2014 10:30:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
Duygularımı yazmadan geçemedim. Yüreğinizin sesini mükemmel yansıtmış sınız Duygular berrak ve satır geçişleri mükemmel ve yürek sesi özgürce dizelere dökülmüş, kutlarım.Mutluluk ve sağlık dileklerimle... Selam ve saygılar...
"Sen ey ANNEM"
"En küçük iyilikleri süsleyip
En beter fenalıkları un ufak edip
Beni var eden güç..."
Annedir
Her sevgiye yürek payı cömerttir
Yalnız evladına öfkesinde cimridir
Kabahatlarınızı kadifemsi elleriyle incitir
Zaten o,
"Can olduğu canımız olduğu kadar"
Bu dünyada ki tek cennetimizdir !
En vefasız bir evlat bile bunu bilir
Bilir, bilir de,
Af'sızlık çıkmazlarından firar ederken,
Hep Anne sevgisinin kaynağına gizlenir...
Lakin her evlat için bu tür bir şemşiye gereklidir
Ve her evlat,
O "Var eden güç'ün" eseridir !...
Tebrik ederim sizi !
Buram buram ANNE kokuyordu hep,
Yüreğinizin nefesi !!!....
Onatça tarafından 5/12/2014 10:30:42 PM zamanında düzenlenmiştir.