Yeni bir son… ve yine hüsrandı Sıcacık bir çay gibi Güneş ısıtmazken içimi.....
----
Beni bu hale koyan bilmem ki asıl neydi Nevbaharın koynundan çıkıp asılmak güze Telâfisi ne özür ne de başka bir şeydi Hangi yüzle bakarım gözden düştüğüm yüze
Buraya kadar dedim hayatındaki yerim Teselli bulamazken inanmadığım sözde Her neyse işte, zaten göğe çıkmış kederim Yarenlik edemedim ona yanarım özde
Keşke yer ayrılsa da, ben altında kalsaydım Yaşanmamış olurdu aradaki husumet Ve keşke yıllar süren bir uykuya dalsaydım Hüsranın davetine eder miydik icabet
Unut beni, çünkü ben kusura meyilliyim Önce yakıştırmazdım aslen bu ifadeyi İdrakte geciksem de kabul, sivri dilliyim Bir anda yok ederim kuralı kaideyi......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_HÜSRAN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_HÜSRAN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Unut beni, çünki ben kusura meilliyim Önce yakıştırmazdım aslen bu ifadeyi İdrakte geciksem de kabul, sivri dilliyim Bir anda yok ederim kuralı kaideyi......
kusursuz insan olmaz, maharet kusurlarıyla sevmektir insanları bacım ...
bi de ben senin sivri dilini de seviyorum, hele ki şiire düşerken verdiği tadı hiç söylemiyorum bak... :)
Unut beni, çünki ben kusura meilliyim İlkin, yakıştırmadım aslen bu ifadeyi İdrakte geciksem de kabul sivri dilliyim Bir anda yok ederim kuralı kaideyi
Keşke yer ayrılsa da ben altında kalsaydım Yaşanmamış olurdu aradaki husumet Ve keşke yıllar süren bir uykuya dalsaydım Hüsranın davetine etmeseydik icabet........
Segili şairem,kırılan kalbini tekrar birleştirmeye çalışırken, ruha batan hayal kırıklarını teker, teker çıkarmaya çalışırken, yerlere dökülmüş ümitleri toparlamaya çalışırken duyulan acıdır HÜSRAN...Hayat yaşandığı kadar vardır, gerisi ya hafızalardaki hatıra ya da hayallerdeki ümittir,hüsranı ise tek bir yerde kabul ediyorum; yaşamak varken yaşamamış olmakta...."bu kez oldu galiba" diye düşünüp mutluluğa koşarken cam kırıkları ve dikenlerin üzerine yüzüstü düşmek gibi HÜSRAN... Dikkat et üstadem, bu kadar dökme düşüncelerini göklere, bu kadar serme kalbini yerlere, yapma bunu ne kendine ne de o güzel gözlerine demiş bile olsam, ne fayda üstadem;muptelasi olunmuş düşyıkımları, boğaza düğümlenmiş anların bir önceki karesidir hayatın, bir sefer olsun beklenenden gelmeyip, her sefer beklenmeyenden gelen derin hayal kırıklığıdır işte...
Sevgili şairem,tebriklerim hüsranı, hayal kırıklığını bu kadar güzel ve yalın bir dille resmetmenizedir... Hüsran özlemle ilintilidir ,özlemle beklenilen şeyin istenildiği gibi olmaması hadisesidir....Dilerim kimse hüsrana uğramasın...Özlemesin, özlemlemesin ,beklermesin ... Şiir tadında kalın her daim,gönlüm dolusu sevgileri bırakarak ayrılıyorum,şiirlerle sarmalandığım sayfanızdan....Kalın sağlıcakla.... peri
Unut beni, çünki ben kusura meilliyim Önce yakıştırmazdım aslen bu ifadeyi İdrakte geciksem de kabul, sivri dilliyim Bir anda yok ederim kuralı kaideyi......
şair sitem dolu bir şiiri kaleme almış. özenle yazılmış bir manzum eser. kırmadan incitmeden eleştirinin güzelliği şiirde. duygulu ve buruktu tebrik ederim
Unut beni, çünki ben kusura meilliyim
Önce yakıştırmazdım aslen bu ifadeyi
İdrakte geciksem de kabul, sivri dilliyim
Bir anda yok ederim kuralı kaideyi......
kusursuz insan olmaz, maharet kusurlarıyla sevmektir insanları bacım ...
bi de ben senin sivri dilini de seviyorum,
hele ki şiire düşerken verdiği tadı hiç söylemiyorum bak... :)
sevgimle bacım, mumcuksss...