Duman çökmüş Sorhun’un dağlarına, Vurmaz güneş o güzel bağlarına, Güzelleri çıkmış yayla yoluna, Düşmeseler yolkesen ağlarına,
.................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, ..................Hep ahtım kaldı da sen de vay Sorhun, .................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Güzelleri yakar kavurur Sorhun.
Sorhun’un dağları kar ile duman, Yaylası var, ovası var, pek yaman, Boy boy olmuş güzelleri geziyor, Çıkıp bakam, görem yâri ben hemen,
.................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Hep ahtım kaldı da sen de vay Sorhun, .................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Güzelleri yakar kavurur Sorhun.
Dağı güzel, bağı güzel, hep güzel, Bu ne sevgi sinelerde hep özel, Yanar ciğer, koku yok, dumanı yok, Sorhun sana yakışmaz mı bu gazel.
.................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Hep ahtım kaldı da sen de vay Sorhun, .................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Güzelleri yakar kavurur Sorhun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORHUN GAZELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORHUN GAZELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duman çökmüş Sorhunun dağlarına, Vurmaz güneş o güzel bağlarına, Güzelleri çıkmış yayla yoluna, Düşmeseler yolkesen ağlarına, sorhun ve gazeli güzeldi hocam könüz ve yeri güzel tebrik ederim bu güzel dizelerinizi yüreğiniz daim olsun selam ve saygılar...
Çok muhterem sevgili hocam orada doğduk büyüdük, bir çoğunu tanımıyorum gençlerin, fakat onlar bana bizim köye bir şiir yaz hocam diyorlar arada gönülleri olsun diye onların gönüllerine doğruda eğiliyorum... Hocam o güzel yorumun teşekkürler derim selam sevgi ve saygılarımı sunarım.
Dağı güzel, bağı güzel, hep güzel, Bu ne sevgi sinelerde hep özel, Yanar ciğer, koku yok, dumanı yok, Sorhun sana yakışmaz mı bu gazel.
.................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Hep ahtım kaldı da sen de vay Sorhun, .................Haydi Sorhun, Canım Sorhun, oy Sorhun, .................Güzelleri yakar kavurur KUTLARIM KALEMİNİZİ DEGERLİ ÜSTADIM KALEMİNİZ DAIM OLSUN SAYGI VE SELAMLARIMLA
selametle cemallettin hocam