SEVGİSİ ANLATILMAZ ANCAK YAŞAYAN BİLİR. İNSANLARIN KALBİNE ANNE SEVGİSİ DOLSUN. HAKTAN UZAKLAŞANLAR BU SEVGİYLE YENİLİR. YILIN HER GÜNÜ BİZE ANNELER GÜNÜ OLSUN.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HERGÜN ANNELER GÜNÜ OLSUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HERGÜN ANNELER GÜNÜ OLSUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVGİSİ ANLATILMAZ ANCAK YAŞAYAN BİLİR. İNSANLARIN KALBİNE ANNE SEVGİSİ DOLSUN. HAKTAN UZAKLAŞANLAR BU SEVGİYLE YENİLİR. YILIN HER GÜNÜ BİZE ANNELER GÜNÜ OLSUN.
değerli kardeşim dilek ve temennilerine kalpten teşekkürler katılıyorum bir gün değil bir ömür boyu olsun .
Çok anlamlı, anneye saygı ve sevgi için özel bir gün tahsis etmeye hiç gerek yok. Çünkü anneler her zaman kesintisiz saygı ve sevgiyi en fazla hak eden insanlardır. Bence her gün anneler gününden daha anlamlı olmalı bu bakımdan. Mesela "Vehfiz lehuma cenahaz zulli. Ve kul rabirhamhuma kema rabbeyani sağıyra" Bunu bilmeyenler yapmacık şeylere takılıp kalıyorlar.
efendim çok anlam dolu çok güzel şiirdi annelere dair annelere ne kadar gün versekte ne kadar sevgi versekte yinede yetersiz olur bütün annelerin ellerinden öpüyorum saygılarımla
SEVGİSİ ANLATILMAZ ANCAK YAŞAYAN BİLİR.
İNSANLARIN KALBİNE ANNE SEVGİSİ DOLSUN.
HAKTAN UZAKLAŞANLAR BU SEVGİYLE YENİLİR.
YILIN HER GÜNÜ BİZE ANNELER GÜNÜ OLSUN.
değerli kardeşim dilek ve temennilerine kalpten teşekkürler katılıyorum bir gün değil bir ömür boyu olsun .