Dün gece ilk defa ben, sana şiir yazmadım Yarın doğacak güne umudumu bağladım. Sessiz sessiz oturdum, boran olup tozmadım Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
Hasretin alevinde, yandıkça sana yandım Ay şavkını vurunca, senin bakışın sandım Etrafında dolanan yıldızları kıskandım Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
Nerden esti bilmedim, buz gibi esen poyraz Hicranın acıları, kedere döndü biraz Derdime ortak oldu, şu vefalı dertli saz Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
Niyetliydim aslında, tam hedeften vurmaya Görünmez o şeytanın bacağını kırmaya Yeltendim telefonda, hatırını sormaya Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
Öyle ağır geldi ki, yüreğimdeki hüzün Hiç aklımdan çıkmadı, bağrımdan vuran sözün Güneş gibi belirdi, gülden güzel o yüzün Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dün gece ilk defa ben, sana şiir yazmadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dün gece ilk defa ben, sana şiir yazmadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paylaşımınızı beğeni ile okudum sözleri çok etkileyicin kutlamamak elde değil kutlarım başarılı çalışmanızdan dolayıyüreğine ellerine saglık hep böyle değerli vede güzel paylaşımlar buluşalımnice şiirlere
Öyle ağır geldi ki, yüreğimdeki hüzün Hiç aklımdan çıkmadı, bağrımdan vuran sözün Güneş gibi belirdi, gülden güzel o yüzün Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım.
Tebrik ediyorum Ahmet hocam etkileyici dizeler olmuş selamlar..............
"Hasretin alevinde, yandıkça sana yandım Ay şavkını vurunca, senin bakışın sandım Etrafında dolanan yıldızları kıskandım Sonra şiirlerine, bakıp bakıp ağladım...."
Dün gece ilk defa ben,sana şiir yazmadım...Çünkü,senin şiirlerine bakıp bakıp ağladım...şiirler yazmamanın nedenleri,gerekçeleriyle öyle bir sarmalanmış ki...
melodi tadındaki mısralar,yüreğimizden yeraltı nehirleri gibi aktı geçti efendim...tebriklerim,o mısraların yüreğine vuran gönül güzelliğinize...selamlarımla...
Çok teşekkür ediyorum efendim değerli varlığınız ve yorumunuzla onur verdiniz, evet iyi ki sevmek, sevilmek var, iyi ki hisseden yürekler ve yazan kalemler var, saygı, selamlarımla