(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İMTİHAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İMTİHAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YARATICI KADINI SÜSLÜ ERKEĞİ İSE GÜÇLÜ YARATMIŞ...ERKEK GÖVDE GÖSTERİSİNİ KADINLARA UYGULAMIŞ BAYKUŞLAR DALA TÜNMÜŞ GÜLLER AĞLAMIŞ VE SOLMUŞ ..KADINLAR YEMİN ETMİŞ AHİR ZAMANDA:) PARAYA TAPINMAK NASILMIŞ GÖRÜN DEMİŞ... O GÜNDEN SONRA KREDİ KARTLARI AŞKI KONUŞUR OLMUŞ
BU ZAMANDA ALIŞVERİŞLE AŞIK OLMAYANI ZOR BULURSUNUZ(GENELLEME) ... İŞİN ASLINI SORACAK OLURSANIZ CEVABI ÖBÜR DÜNYADA ELİMİZE TEK TEK DÜŞECEK :) KALEMİN DAİM OLSUN KARDEŞİM ESEN KALINIZ...
çok güzel bir üslupla ve yaratıcı tarzda yazdığınız bu güzel yorum için teşekkürü bir borç bilirim sevgili edibe Gülesen hanfendi... Erkeğin olmazsa olmazı bir bakıma. bir bütünün ayrılmaz iki parçası gibi onlar ki her iki dünyada da ayrılmak ne çare vesselam sevgi ile kalınız.. canı gönülden sevgilerle efendim....
ŞİİRİ ÇOK BEĞENDİM. FAKAT BİRİLERİNE STEM GÖRDÜM STEM... BİRDE PARAYI SEMEYENDE ÇIKAR HERHALDE... UNUTMA. HEPSİ AYNI DEĞİLLER...
BİR DÖRTLÜKTE BENDEN OLSUN.
ŞANS-I İMTAHAN
KADIN ERKEĞE, ERKEK KADINA ZULÜM EDER HABİRE, İMTAHANLARSA KOLAY OLSA, NE GEREK VARDIR SABİRA, YAPMA TELAŞAYI DÜNYA, BİR GÜN İNECEKSİN KABİRE, ŞANS DEME SAKIN SEN HAYATA, İHSANIDIR İKRAM RABBİN.
şiirde sitem var hocam adalet anlayışına. fakat bir kimse veya veya bazı insanlrı hedef alması gibi bir durum yok sevgili hocam. burada bir sitem havası varsa o da adaletsizliğedir sevgili cemalettin hocam. ayrıca nazire yaptığınız şiirininze gayet hoş hocam