"böyle kalsın!" diyorsun pekâla, böyle kalsın.. Nurullah GENÇ
Yaylım ateşine tutulmuş gibi Telâşlıyken yüreğim Münzevi hallerime mi dokundu ne Tir tir titreyen parmaklarım.....
Durmadan kanıyorken rahnem Birbirine dolaşırdı adımlarım, Bir ucu kırık köprünün kıyısındaymışım gibi An meselesiydi sanki Gayya kuyusuna düşmem Sırtımı üşütürken uzletin buz gibi nefesi.
Gecenin zulasına saklandım Ayrılığın, ateş püsküren gözlerinden Kurşunlar yağıyorken Bukalemun kılıklı umutlarımın şah damarına.....
Ve gölgene sarılarak Boyumdan büyük vedalar sığdırdım Tam da giderayak Minnacık bir hoşça kala….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_HOŞÇA KAL_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_HOŞÇA KAL_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İltifatı hakaret olarak almışsınız. Ne diyeyim, insan ne görmek isterse onu görüyor demek ki!
Sizden ricam, yanınızdaki birine okutun yorumumu ve burda hakaret var mı diye sorun. Ben klasik bir temada özgün kalmayı başarabilmişsiniz diyerek belki de bir şaire yapılacak en büyük iltifatlardan birini yapmışım ama... Aması yok, güzel şiir yazmak anlama yeteneğinin yüksek olduğunun göstergesi değilmiş meğerse.
Diğer bir kazanımım da herkesin şiirine yorum yapılmaması gerektiğini öğrenmek oldu sayenizde. Bu öğrenmeler için teşekkür ederim. Sonsuz saygılar!
Her konuda yazarım o anki durumdan esinlenip. demek gerçekten bir veda varmış ki yazmışım... Kolay ya da zor oluşunu düşünmem, ya da bu kez de şu konuda yazayım da demem. Bir tane de böyle bir şiirim oldu işte, yürekten bir anda böyle döküldü...Popülerlik gerçekten var mı veda şiirinde onu da hiç düşünmedim. O anda neyse içe sığmayan o yazılır bilirim. 414 aktif şiirin içinden umarım sevdiğiniz tarz vardır...
Ve gölgene sarılarak Boyumdan büyük vedalar sığdırdım Tam da giderayak Minnacık bir hoşça kala…. Çok beğendim bu bölümü.Nede güzel anlatmışsınız ``Minnacık bir hoşça kal``ı Yüreğinize sağlık :-)