Sen benim eksik kalan yerimsin… Kapattığım pencereler, güneşlere çektiğim o perdelerim… Sen benim hiç sevmediğim sessizliğimsin…
cemadrian
----------- ----------- ----------- -----------
Git diyorken, ettiğim duayı bir bilseydin Vallahi istemezdin ayrılmayı bir daha Uzaklaşma fikrinden çıkıp bana gelseydin Gözlerimiz sürurla açılırdı sabaha...
Zira yanağın nemli, belli kararın menfi Sükutun kan kardeşi olmaya ant içince Söyle nasıl dururum öyle yabancı gibi Düşümün ortasından hızla gelip geçince
Şu göğsümün ağrısı nasıl dinecek bilmem Fakat öğreneceğim yarama tuz basmayı İlkin ağır gelse de alışırım ezilmem Tasavvur bile etmem, senden umut kesmeyi.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_UMUT_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_UMUT_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutların üstüne sanki yağmış kalkmaz kar, Anlaşılması pek zor bir sevdai alamet; Arada aşılması belki zor bir engel var, Dileğimiz o dur ki sonu olsun selamet; diyerek tebrik ediyorum.
Git derken edilen "Dua" Bu "Gel" demektir inan buna ? Madem yanakları nemliymiş, Koş, hiç durma ? Dilden önce yüz konuşmuş sana Ayrılık acısı dinmez asla ! Boş yere çare arama ? umut hala varken git ona Gözyaşlarını harcama, Daha kötü günlerine sakla ???...
Hayran oldum güzel mısralarınıza ! Başarılarınızın devamını dilerim yarınızda da !!!... Şimdilik sağlık ve mutluluklarla !!!.......
Onatça tarafından 5/1/2014 11:55:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
Anlaşılması pek zor bir sevdai alamet;
Arada aşılması belki zor bir engel var,
Dileğimiz o dur ki sonu olsun selamet; diyerek tebrik ediyorum.