hoş gelmişsin, güle güle gitmişsin, bir önemi yok artık. benden gidip bana gelmedikten sonra...
dertlerin deryalar kadarmış. gülünce, gül yüzünde güller açarmış, bir önemi yok artık; her derdin ben, dermanın bende olmadıktan sonra. hıçkırıp ağlasan neye yarar, katılıp gülsen neye yarar beraber ağlayıp gülmedikten sonra!
sen istedin böyle olduk. seni tercihlerinle baş başa bırakıyorum. artık bensizsin sevgili! sana dair ne kadar güzel duygu ne kadar hayal varsa içimde hepsini vura vura öldürdün ya hani, kalanları da ben öldürüyorum. bir daha yeşermesin diye yüreğimin yedi kat dibine gömüyorum. seninle nafile harcadığım zamanlarıma yanıyorum. en sonunda başardın işte, artık bensizsin sevgili tebrik ediyorum!
aşktan yüreğim yandı. bir daha sever miyim bilmem senden sonra! sana yandığım kadar bir başkasına yanar mıyım bilmem sağ kalır mıyım yürekte bunca korla!
aşkında kendin gibi istikrarsız. bir gün seversin bir gün silersin. dün çok sevmiş olsan neye yarar, beraber kocayıp ölmedikten sonra!
kal selametle! iyi bak kendine iyi geçin bensizliğinle!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
artık bensizsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
artık bensizsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hüzünlüydü kurgudaki diyen :(
Emeğinize sağlık
Dostlukla