beni böyle havalar mahvetmedi; böyle havalarda ben ettim kendime ne ettimse!
duygularımın keşfedilmemiş koylarında, dumanlı dağ başlarında, uçurum boylarında taze bir çocuk hallerinde çoğu zaman vurdum duymazdım mahcup ve duygusal.
hüzünlerden arta kalan bir avuç tebessüm, solgun yüzümde tek ışığım. mutluluk kazanından boş döndü her dalışta gönül kaşığım. sonbahar rüzgarlarına kapılmış dalı terkeden yaprak misali savrulup gitti aşığım!
söz verdik yalancı olduk. çok sevdik yabancı olduk. solgun tenimde bir avuç tebessüm, hüzünlerden arta kalan. belki güneşin doğup batışı gibi, belki bir ceylanın ürkek bakışı gibi yaşananların çoğu yalan uzun sürmeyen, arkası olmayan.
her yeni gün yeni bir umut demek. umutlarda tükeniyor giderek. güneş sürdürse de doğup batışını, umudumuzu lodosa bıraktık çoktan.
küçük bir çocuk masumiyetiydi yüzümüzdeki, ve ürkek bir kuştu içimizde sevgi. ayrılıklar yarattık, fırtınalar kopardık yoktan!
hepimiz razıyız şimdi alın yazımıza. ne bir serzeniş var yürekte, ne dilde isyan. suspus dudaklar, nasırlı yürekler, gözler perdelenmiş ağlamaktan!
bir avuç tebessümdü sevdalardan üste kalan. onlar bende kalsın, canlar sağ olsun fazlasından sakınan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
bir avuç tebessüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bir avuç tebessüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.