gerçek nedir ki doğrumudur eğrimi bu alemde neyi neden tutuyoruz ki yetti artık hayali yoğurmak gereksiz yaş ilerledikçe hayalde görünmüyor çıkınca ortalık yere gerçeğin tüm yüzü hayat alavere dalavereyi hiç kaldırmıyor hakikatler izin vermiyor ki yaşlı bir beden nasıl kaldırsın ki
düşündükçe heyhatlar sarıyor tüm etrafımı elerime hayrette bakışta duruyorum her anın ne kadar değerli olduğundan mı her şeyi sık eleyip sık dokuyorum düşünüyorum da nelere boşu boşuna meyil bağlamışız bir anda çözülüyorum olay olay içimde eriyip parçalanarak oysa ne denli de kolaymış Allahın ipine sımsıkı sarılmak
çocukluğu ne tez atmışız yüreğimizden erkekliğe sarılarak nede hevesliymişiz büyümeye o küçücük beyinlerle oysa o saflığı bu güne taşımak nede kolaymış içimizde kalan çocuk saflığında yaşayarak şeytançocukluğa yaklaşamazmış çocukların çelik çomağından tırsarmış zira gözlerini onlar çıkarmışlar tek gözlü şeytanın çocukluğuma şükür ki içimde bir lahzası kalmış
kör kütük oldukça ruhum hemen beynim sulanıyor şükrü tutuşum da canlanıyor aciziyette geçen ömür içinde tüm hatalara rağmen affın varlığına yalvarıyorum ölümde ne ki ölümden korkmadım ki ben Allah’ımın rızasını alamamaktan korktuğum kadar
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölmekten korkmam ben günahtan korktuğum kadar… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölmekten korkmam ben günahtan korktuğum kadar… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
İşte inançlı bir müslümana yakışanda budur muhterem dost. Allah hepimizi affetsin. Ümitsizlik şeytana mahsuzdur.
Ölüm günümüz düğün günümüz diyenlerdeniz usta kalem ,can dost.Rabbim her zaman affedicidir yarattığı cemallerine eziyet etmez.Kutlarken bu güzel şiirinizi saygı ve selamlar bırakıyorum.
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
Muhteşem dizelerinize ,güzel yüreğinize tebrikler üstat...her daim saygılarımla....
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
yerli yerinde bir yorum, saygılar sunar başarılarının devamını dilerim .anlamlı ve düşündürücü bir şiir .tebrikler...
kör kütük oldukça ruhum hemen beynim sulanıyor şükrü tutuşum da canlanıyor aciziyette geçen ömür içinde tüm hatalara rağmen affın varlığına yalvarıyorum ölümde ne ki ölümden korkmadım ki ben Allah’ımın rızasını alamamaktan korktuğum kadar
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
(28.04.2014) AZAP…
Anlam ve anlatım mükemmeldi severek okudum İhlaslı yüreği ayakta alkışlıyorum _____________________________________Saygılar selamlar ustam
kör kütük oldukça ruhum hemen beynim sulanıyor şükrü tutuşum da canlanıyor aciziyette geçen ömür içinde tüm hatalara rağmen affın varlığına yalvarıyorum ölümde ne ki ölümden korkmadım ki ben Allah’ımın rızasını alamamaktan korktuğum kadar
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
Muhteşemdi ibretlik şiiriniz yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey selam ve saygılar
Seven gönül ölümden korkmazmış gerçekten haklısınız Üstadım. Zaman bizi ölüme yaklaştırdıkça dediğiniz gibi elde acziyet kalıyor. Kutluyorum İhlaslı ve eğitici kaleminizi. Selam ve saygılar
Sayın AZAP ölümden korkmanın bir yararı yok. Bu nedenle siz de korkuyu aşmışsınız. Hesaba gelince : Vermesi zor. Kabul. Ancak kraldan çok kralcılar hesabı çok daha kabartıyorlar. Allah bizi yakmak için yaratmadı ki. Sağa bakma yanarsın sola bakma yanarsın. Çocukluğumuzdan itibaren eiğitimimizde : " Allah korkusu " esas kılındı. " Allah sevgisi " esas olmalıydı. " Hesap vereceğini bilen yürek, ayağını denk almıştır zaten." Elinde olmayan nedenlerle işlediklerini de bağışlar Yaradan. Korkmaaaaaa müsterih ol! Diyesim geldi... Tebrik eder saygılar sunarım.
dua güzelliğinde bir serbest çalışma. İnsan olanın korkması gereken elbette günahlardır. Üstadım şiirinde konuyu çok anlamlı şekilde sunmuş. birde hep çocuk ruhuyla kalsaydık ne güzel olurdu...tertemiz günahsız saygılarımla
Allah'ü Tealâ kullarının günah işlemesini sırf ona yakınlaşarak dua ettikleri için ister. Tövbe kapıları daima açıktır.
İçimizdeki çocuklar bize yön verir, güzel şeylere umuda, sevgiye yöneltir.
tebrikler dost kalem,
ölümden günahlarının ağırlığında ezilenler korkar. Allah şirk vekul hakkından başka günahları affeder, onun sonsuz mağfiretine ve rahmetine sığınıyoruz.
İnsan hayatı keşkelerle doludur. Aslında hayatın tadı, elde ettiklerimizdenmi gelir yoksa kaybettiklerimizdenmi? kesin bir yargıya varmaksızın geçmişe sitemimiz sürer gider... Kıymetli ve anlamlı dizelerdi üstadım kutluyorum...
gerçek nedir ki doğrumudur eğrimi bu alemde neyi neden tutuyoruz ki yetti artık hayali yoğurmak gereksiz yaş ilerledikçe hayalde görünmüyor çıkınca ortalık yere gerçeğin tüm yüzü hayat alavere dalavereyi hiç kaldırmıyor hakikatler izin vermiyor ki yaşlı bir beden nasıl kaldırsın ki
İşte beni bu şiirler mutlu eder, hürmetler, saygılar...
kör kütük oldukça ruhum hemen beynim sulanıyor şükrü tutuşum da canlanıyor aciziyette geçen ömür içinde tüm hatalara rağmen affın varlığına yalvarıyorum ölümde ne ki ölümden korkmadım ki ben Allah’ımın rızasını alamamaktan korktuğum kadar
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
Çok güzel öğütler yüreğine,kalemine bereket selamlar.....
oysa ne denli de kolaymış Allahın ipine sımsıkı sarılmak
Evet değerli şairimiz, Allah sevgisi, aşkı, sevdası, varsa kalplerimizde, Allah'tan korkarız elbette. Allah korkusu yanlış yaptırmaz ki, ihlaslı kaleminizi kutlarım değerli kalem... Tebriklerimle... Saygılarımı bıraktım efendim...
İnsan olma,giderek kul olma yükümlülük,sorumluluklarını bilebilme,yaşamın saçma,anlamsız olmadığını idrâk etme,düşünen her kişinin ulaşacağı noktadır.."Yaşam hiç'tir,anlamsızdır" düşüncesi,en hiç,en anlamsız düşüncedir;yaşamı,yaşamın anlamını irdeleme bâbında..
Bilimin "Madde kadîm(öncesiz,başlangıcı olmama)değil,sonradan varedilmiştir"sonucu,en ana düşüncesi "Madde kadimdir,öncesizdir"olan materyalizmi,bir cephanelik gibi patlatmış, 'ölü düşün'ler mezarlığı'na gömmüştür.Bilimsel olarak Allah'ın varlığını kabul etmeme gibi bir seçenek kalmamıştır,insanın önünde. Ateizmin bilimdışı bir akım olduğunu bilmek ne kadar da kolaymış!
Söz buraya kadar gelmişken,Bilimi âdetâ bir tanrı gibi kabul eden azınlığa sesleneyim: "Tanrınız,Tanrımın(Allah c.c) varlığını kabul edip onayladı. Lütfen tanrınıza uyunuz! -:)
Yer-gök'ü,yerdeki ve göktekileri yoktan vareden sonsuz,sınırsız güç karşısında diz çöküp,kafayı yere çakarak teslim olup itaat etmek,buyruklarına uymak en vicdânî en aklî seçenek olarak karşımızda durmakta.
Şiir,yaşamın anlam ve amacını otokritik,hesaplaşma,sorgulama ile ortaya koyması ile değerli idi.
_______________kör kütük oldukça ruhum hemen beynim sulanıyor şükrü tutuşum da canlanıyor aciziyette geçen ömür içinde tüm hatalara rağmen affın varlığına yalvarıyorum ölümde ne ki ölümden korkmadım ki ben Allah’ımın rızasını alamamaktan korktuğum kadar
Mevla’ma asi olmanın cehennemi içimi yakarken tüm umutsuzluğuma rağmen şefaat müjdesinin hikmetini yakarışıma ekliyorum ve umudumu hiç mi hiç kaybetmiyorum ölümün varlığına inat Allah’ımın o affedici varlığına sımsıkıca sarılıyorum…
Elbette değerli dost sayın atmaca, günaha girmek, haksızlık etmek, iki yüzlü davranışlarla şirk içinde bulunmak, insanlar için ölümden bin beter korkulardır. Yaratanın kurallarına göre yaşamı kucaklayan, onun gösterdiği yolda yürüyen insanların hiç birşeyden korkmalarına gerek yoktur. Korkularımız; günahlarımızın, bilerek yaptığımız yanlışlık ve haksızlıkların, hakkımız olmayan her şeyi, yalan dolan ve desiselerle elde edişimizin rezzil ve pecmurde hasadıdır. Bu hasatla yüklü olunca, yaşam insan için en öldürücü zehirden daha acı pişmanlık ve korkular içinde geçer. Böylesi durumların yanında ölüm bir nur- nimettir, kurtuluşun belki de tek çaresidir. Sonsuz taktirlerimle kutlayıp selamlıyorum Değerli şair kardeşim Sayın Atmaca sizi Kemal Polat
Tebrik ve saygılarımla.