İkimizin yerine Bir başıma üstleneyim desem görevi Görev değil ki bu Hem çift kişilikti hayaller Unutacağına da hiç ihtimal vermem Dudaktan düşer düşmez Konuştuğumuz yerde bırakmışsın İlgilenmemişsin belli Vaktinden evvel paslanmış Gözleri daha doğmadan nemli Âtiye not düşüp Yalnızca sözde kalan düşlerimiz
Kıyamet kopmuş gibi Kocaman bir ateş topu sardı içimi Sanki cehennem içindeymişim gibi Diyorlar ki Külliyen yanılmış gözünün feri Görmüyor musun şırıl şırıl akan nehirleri Hani uzatsam elimi Tutacakmışım gibi narları, incirleri.....
----- ----- ------ ------ ------
Umudu, Damla damla yüreğime zerkeyleyen kişi Söyle nerdesin şimdi...
İster inan ya da inanma Karar senin Bil ki, incitmek istemedim Elbet bir gün düzelecek her şey desem Diyemem Çünkü buna, kendim bile inanmazken Sana yalan söyleyemem.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_NERDESİN ŞİMDİ_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_NERDESİN ŞİMDİ_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umudu, Damla damla yüreğime zerkeyleyen kişi Söyle nerdesin şimdi..
umudu,ekenler umutsuzluğa yolculuğa çıkaran kişiler değil midir? söz !yüreğin işidir can yemin yüreğin işidir kendi yüreğine inanmayan hem kendini hem karşıyı yakmaya mahkumdur! bizler hep inanırız çün ki kendimiz gibi biliriz çün ki (biz)deriz herşeyimiz ve kalırız verilen sözlerin gerisinde :( ben derim ki hep, DİL HİCAP OLMALI ANARKEN!biraz
sonrasında sorgulanırsa yürek NERDESİN???diye... yolcu yükünü almıştır bu limandan işte..
Umudu, Damla damla yüreğime zerkeyleyen kişi Söyle nerdesin şimdi...
Başka yüreklere umut zerk etmeye gitmiş olmasın.
Affınıza sığınarak yazıyorum bu yorumu,erkeklerin çoğunluğu bir çiçekle yaz geçmez denen adi felsefeyi gerçekleştirerek adam oldum sanırlar ve safiyane sevgiye susamış yüreklere ince,latif sözlerle girerler ve yakarak çıkıp giderler.
esma.. tarafından 4/26/2014 6:54:07 PM zamanında düzenlenmiştir.
çoğu zaman heryerdeler bacım...
dönüp-dolaşıp geleceği yerde belli iken
neden bu durumlara düşeriz hiç bilmem...
nedir elde edemediğimiz?
nedir çekemediğimiz?
nedir sevemediğimiz?
çok mu önemlidir sonra bunlar,
dostluğun, sevginin, güvenin ve paylaşımın yanında...
hangisini götürebileceğiz yanımızda.?
öptüm çokca, canım bacım...