Bugün hayatımın başlangıcı mı? Yoksa sonumu bilmiyorum Ama sen bir darağacı kurdun bu gece yüreğimin orta yerine Sallandır saatlerin tik tak seslerinde Son arzumu sorma sakın…
Elinden aşk zehrini ölümü göze alarak içmiştim bile İki kez öldüremezsin ya beni Seni sevmeyi göz aldığım gün Çektim kendi ipimi İntiharı seçerken uğruna sanma ki Umurumda…
Başka gönüle temel atarken Beni o çukura Gömmüştün hatırlamadın mı? Kal sabah ezan sesiyle başbaşa Sallandır yüreğindeki darağacında Bin defa ölsem de uğruna sanma ki Umurumda…
Yüreğinden sonra gözlerine kursunlar darağacını Korkmuyorum sallandırsınlar boynumdan Tutunmayacağım kirpiklerine, öyle kapat ki gözlerini Derinliklerinde kaybolup Kurtuluşum olmasın. Sığınmayacağım gözbebeklerine…
Akıt gözyaşlarını içine sürüklensem de akıntısında Kaçışım olmasın, girdabında boğulmadan Çek ipimi Gözlerim açık ölsem de uğrunda sanma ki Umurumda…
Suçum zamansız sevmek, zamanı gelir mi bilmem Aşk zehrini yılan gibi akıt damarlarıma Yağlı urganı ilmek yap geçir boynuma Kıldan ince de olsa uğrunda sanma ki Umurumda…
Hadi uzat ellerini bugün başlangıcı olsun hayatımın Yeter ki sev beni bırakma Müebbede mahkûm olsun şu zavallı bedenim Sende kalsın vekâletim istediğin zaman çek ipimi Son arzum olmasa da Bir bardak su koy yanı başıma Hasretinden yanmasın içim Ben canımı çoktan feda eyledim uğruna sanma ki Umurumda…
//Darağacını kurdun bu gece yüreğimin orta yerine… Bir sessizlik dolaşıyor, öyle bir sessizlik ki içimde yankılanıyor yokluğun. Çığlıklarım yalayarak teğet geçiyor yüreğinde ki demir kapıları senin umurunda mı?//
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Darağacı Kurdun Yüreğime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Darağacı Kurdun Yüreğime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.