Boğazıma salınan acılarla, kesilse de soluğum ; Nefesime bağlı umutlarımı, genzime asılı adını, koparacağım kendimden; Dudaklarımın arasından sızan kana bulaşan, adının harfleriyle boğulsamda , yutkunacağım birer birer. Y u t k u n a, Y u t k u n a, U n u t a c a ğ ı m s e n i (elysa)
Siyah doğmuş aşkın ,beyazını görsem de kör bakmalar arasına sığdırdığım seslerle ki sesler , sağır sevdanla ,dilsiz konuşurken , hesapsız arınan cümlelerde telaş , kıvranışlar içinde soysuzlaşan belkilerle renkler kavuşurken gökkuşağı kentinde başlamadan, bitmeden karmaşık hayatın ,bir anında; birdenbire hiç anlamadan b a ğ ı r a ç a ğ ı r a u n u t a c a ğ ı m s e n i (aslan)
Soru işaretlerim, kemirirken cümlelerimi nemli avuçlarımın, soğuk parmaklarına sokulan her yanı kopuk, yüreği buruk, kalemin ucuyla sürükleyerek mecalsiz harflerimi, yaşamla ölüm arasına yazılmış, şiirlerimin satır boşluklarında D i r i d i r i b o ğ u l a r a k u n u t a c a ğ ı m s e n i (elysa)
düş görmenin vahileri çökerken özlemine daracık koridorlarda , besmeleler düşerken boşluğa kent bırakılıp gittiğinde ağrıyor olurken erkenci yolculukla; tüm bunlara inat ö l ü m l e k a l ı m l a u n u t a c a ğ ı m s e n i (aslan)
Gözlerimin daldığı yerden sağır edercesine seslendikçe Sendeleyen nabzımın sancısıyla, yırtarak ,sessiz çığlıklarımla geceyi ; İki günlük mutluluğumuzu izlememek için yumarken sımsıkı gözlerimi ,boş duvarlara Ürperen yanıma çekip dizlerimi, Budadığım dilimin suskunluğuyla ısırdığım dudaklarımın acısıyla k a n a y a k a n a y a u n u t a c a ğ ı m s e n i (elysa)
anlamadığım yalnızlık derinlerinde ağır hasarlı duygu sağanakları na uzanarak , dağınık toprağa yasladığım bedenimle hüzünlü avuçlarıma , saatin başı düşer ken kırılırken gecenin sessizliği tüm sancılar doluşmaya başlarken aklımın yırtılmasına felfese ölüsü kelimelerim zifir kanatırken tütün ağzından yokluğuna zehir olarak her soluğumun eksik yanlarıyla beddua açan çığlıklarımla ardıma saplayarak pişmanlıklarımı k a n a ta k a n a t a y a k a r a k v u s l a t ı u n u t a c a ğ ı m s e n i (aslan)
Kursağımda bıraktığın içimde sindiremediğim yaşanmamış bir aşkın öldüren ayrılığına teslim olarak u n u t a c a ğ ı m h e r ş e y i n i . Belki , gençliğimin baharında belki de , ömrümün son kışında ama bil ki ! sevdana esir olmuş ruhumun son sözleriyle
’Seni seviyorum’ ’Seni seviyoru’ ’Seni sevi’ ’Seni’ ’Sen’ ’Sen’ ... ’S e n , diyerek ......
U n u t a c a ğ ı m s e n i ..........
(aslan) & (elysa) 20.03.14
Şiirimize nefes olan Meltem AVCI ve Remzi KURNAZ’a sonsuz teşekkürlerimizle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Severek Unutacağım Seni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Severek Unutacağım Seni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Özlemle geçmişte kalan anıların yara izleri.. Gün geçtikçe çoğalan aşk.. Umutların beslediği zaman.. Her biri şiirin sesinde. Kutluyorum bu güzel şiiri ve kaleminizin güzelliğini Saygılar.. ........
hoyrat geçen yıllarda belki aşka inancınıda yitirirsin illaki gizillerinde bir sızı kalır kimbilir belki yıllar sonra yastığa düşen bir damla göz yaşında o eski yaranın eserleri gözpınarlarında kanar hayat öyle garip ki.
acılarımızla büyürüz ve dahada güçleniriz
aşkın ellerimizden tutmasını çok istesekte aşkı sevgiyi yaşayan kaç şanslı kişi var heleki günümüzde herşey hızla maddeleşirken oysaki sevsek sevilebilsek korkusuzca ihanete uğramadan ... olurya içimiz daraldığında bir insanın omuzlarına başımızı koyabilsek hıçkıra hıçkıra ağlayabilsek ruhumuzdaki fırtınalar geçtikten sonra güneşli mavi bulutlu bir gökyüzüne sevdiğimizle göz kırpabilsek..
şiirler unutacağım desede biz unutmasak unutulmasak neyse ahh:)
şairem'e ve şiire emeği geçen kardeşlerimin yüreğine sağlık teşekkürler.....çocuklar aşk hep yanı başınızda olsun :)
Mimi Canoğlu tarafından 4/22/2014 1:50:06 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ahu bakışlım nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşa ama sev sevil ama unut illaki bir şekilde hayattan kopma bak bahar geldi maviye aşığım ben martılara aşığım nefes almaya aşığım bunlar bile yetiyor insana sevgimle bebişim:)
aslında kendimize dir yalanımız seni seviyorum diye bağıra çağıra değil sesizce söylesek bile biliriz ki unutmayacağımızı unutamayacağımızı.... beğenim çokça şairim şiir ve seslendirme keyifti şiir adına
Can şairem canı gönülden kutlarım İKİ KOCA YÜREĞİ... Mükemmel bir şiir, dem dem demlendi yüreğim bir şiir/su ile YÜREĞİNİZDEN öpüyorum...Sevgilerimle..........
Hangi gözyaşın feryadıydı bu sesleniş ve bu şiir Aşk sol yanından göç etmeyi görsün tuzla buz eder insanı Her iki ayrı sayfada iki şairin yürek dokunuşuydu Gözyaşların asumana yalvarışıydı şiir Kanadı içim çağladı gözlerim burkuldu yüreğim en fenasından olmuş şiir İki şairin bir araya gelmesi yüzünden sayfada sorun çıkarmaz ise şiir Güne selam verecek güne düşerek şiir Remzi ablam Meltem canım yüreklerinize sağlık… Tebrikler (aslan) & (elysa)
Boğazıma salınan acılarla, kesilse de soluğum ; Nefesime bağlı umutlarımı, genzime asılı adını, koparacağım kendimden; Dudaklarımın arasından sızan kana bulaşan, adının harfleriyle boğulsamda , yutkunacağım birer birer. Y u t k u n a, Y u t k u n a, U n u t a c a ğ ı m s e n i (elysa)
düğümlü boğazım,(aşk)diyor illede sızılarımı anımsatıyor bu üç harf bilirim hep unuturum derim,aslında unuttuğum dediğim yerden başlarım yine ağzımı kapatırım ellerimle aşk diye çağlayanım,duyulmasın diye kızıla boyanır yokluğunda her yanım,ne gafil avlandım ey aşk sana ne çok yanıldım hep eksik kalan yanımla düşer gözlerim yerlere,boz bulanık çağlarım engin ufuklarda yine ağıtlarımın aşktan başka sahimi yok yine unuturmuyum____seni :( bu acizliğimle!
ne güzel bir sunumdu bu böyle nasıl yağdınız dışarıdaki yamur rahmetine eşlik ederken mısralarınız ah şiire doyuranlar ah sizler!nefesini esirgemeyen canlar ve bir ok gibi yüreğime saplanan devamı tümceler:
Hüzün kokulu mis yürekli şairem Birbirimizin şiirlerinde sanırım çokça zamanlar belli edeceğiz bu güçsüzlüğümüzü/acizliğimizi :(( çokça zamanlar aşka açlığımızla , doyacağız şiirlermizde.
yorum aynı göz yaşların aynı saplananlar aynı !
duygularımın dilini hep böyle duyacaksın bilirim ,
Gün geçtikçe çoğalan aşk..
Umutların beslediği zaman..
Her biri şiirin sesinde.
Kutluyorum bu güzel şiiri ve kaleminizin güzelliğini
Saygılar..
........