senden esinlendim bütün ruhunu, aç bana gönül göz surunu, Gül bahçesinde S A L I N C A K L A attım sevda turunu, dermandır bana derdin o güzel gözlerin.
kumralım gülümsün baş tacım, incimsin, güneşli günümün aydınlık,gecemsin Gül yüzlü sözlerde gülen hecemsin mutluluk soframda olsun gönül kafesim.
o gözlerinin izi, umut eden filizim olsun onurum gururum aşkımız biz bize olsun sevginin bağrında oturayım sevdamızın gizi bizim olsun gönlüm gülüne evet diyeyim hiç bitmesin olsun hevesimiz.
Şulen derki; sensin tatlı kelebeğim gönülden gönüle bir tek sevgi isteğim görmüyorsun ki hiç yâr başlar sensiz matemim böyle yüceler yücesi olsun aşkı herkesin salındı / AŞK / salındı AŞK bahçemizin .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salındı / AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salındı / AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu Ufacik bir tebessumle vicdanlar temizlensin
Yurekler titresin .
"Yüreğime Gelmeyen Bahar"
Yureginize Bahar Gelsin :)
Tesekkur ederim Siire
Tebrikler
eyvAllah ! .