Acıyı sevinci dolu dolu yaşadım Baktıkça çoğaldı yeşil ümitlerimde Aç gözünü deli, uyanma vakti tan yerinde şimdi Adına fikir denen ayrılıklar koyduk yeşilin rengini.
Şartlandı duygular neticede, Kilitlendi, konuşmaz dudaklar, Acıları gömmek,niyetinde yeşil Kör, sağır ve hissiz,otlar Karşımda bir ot ev, kilitli kapısı, Gün doğduğunda uyandım kuşlarla birlikte Gittin mi gideceksin sonsuza dek Bu yaban eller netice de Kalem tutmaya başladıktan sonra.
Boylu boyunca uzanıyorum çimenlere Libas-ı giyindik üzerimize Şimdi arkasından koşuyoruz At gibi.
Akıp giden zamana yenik düştük Her yorulduğumda sırtıına bindik Duvarı yeşil Onu yaşayan yüreğimin gençliğimin son nefesi.
Ağlıyor dev aynada bir yeşilin gölgesi Papatyalar selamla kırmış dallarını Bir gün beyazdoğar belki topraklarına Umutlar kirlenmesin istiyor Yine de git diyemem sensizliğe Ama git! git vakit varken... Şiirlerine sözcüklerimle resim çizmediğimi öğrensin.
Çöktü ovalara duman, Her gün çekiyorum içime otları aman, Bu günlerim dünden daha çok yaman O şimdi güneş gibi, ay gibi çok yücelerde Issız ova yaylaları başından aşan.
Tek yolcu ben olmuşum zamana Berrak bir kış gecesi, buz tutmuş otların ışığı Gökten renk,renk çiçeklerimi topladım, uzatıp ellerimle Ayaz bıçak yarası, kurt sesi karıştı dimama Kanattı çizgi çizgi, meçhul kederime Göç etti “ehl-i yeşil insaf” itiraf etmekten korkuyorum kırgınlığımı sana.
Görünce çamura düşenleri Yardımlarına uçuverdim otların Belki bu yüzden böylesine arşivim yeşille dolu Renkleri birbirine katıyor .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
arşivim yeşille dolu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
arşivim yeşille dolu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz tanişiyozda siz tanişmazsiniz kimse tanimaz hey hayat siz Belki bu yüzden böylesine arşivim yeşille dolu Renkleri birbirine katıyor .i emeginize yüreginize saglik hocam