(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevgim ve Gururum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevgim ve Gururum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevda yüreğe düşen ateş; için için dumanı çıkmadan yanan helede gururda girerse sevdanın içine işte ozaman alev alev olur dumanıda çıkar feryadıda duyulur. ama her ne olrsa olsun insanı insan yapan tattığı acılar sindirilmiş kavrulmalardır. saygılar.
Yalvarmak bana özge değil Sevmek bir başka şey anlasana Gurur, daha bir başka şey Bir kez sevdim anlasana.
Kapanmak ayaklara zor iş Ben el ayak öpmedim hiç. Bir özür dilemek geçerli bence, Haksız ve yanılgılı isek…
Böyle gelmişim bir kez Ve kararlı böyle çekip, gideceğim Haklısın, belki çok üzüleceğim Devam ettikçe de sürüneceğim… ..............
Yalnızlık yabancımız değil Nasıl veririm kalbimi başkasına, Acı duysam da hayatta, her an Sensiz, sevgisiz var mı ki dünya…
Gülleri severken dikeninin batma ihtimalini bile bile severiz...Aşk ve gururun bitmeyen bir savaşı sanki...Bir yanın git derken diğer yanın kal...demesi gibi... GURUR isimli şiiriniz geldi aklıma...GURURUM...GURURUM... Gurur belki de dindirmesi zor acılar yaşatır insana ama çoğu kez de hata yapmamızı engeller...Ama bazen de inat gurur zannedilir...Saygının bittiği yerde de aşk dan sevgiden bahsetmek imkansızdır...
Bır saygınlığın olsun elimde... Gitsemde kalsam da Saygı perdesini aralama... Suskunluğumu gurur sanma... Öfkemi savuramam pervasızca... Ben susayım...sende sus.. Aşk ile gurur yemekte tuz...
SEVGİM...GURURUM Yalvarmak bana özge değil Sevmek bir başka şey anlasana Gurur, daha bir başka şey Bir kez sevdim anlasana.
Kapanmak ayaklara zor iş Ben el ayak öpmedim hiç. Bir özür dilemek geçerli bence, Haksız ve yanılgılı isek…
Böyle gelmişim bir kez Ve kararlı böyle çekip, gideceğim Haklısın, belki çok üzüleceğim Devam ettikçe de sürüneceğim…
Yalnızlık yabancımız değil Nasıl veririm kalbimi başkasına, Acı duysam da hayatta, her an Sensiz, sevgisiz var mı ki dünya…
Harkulade Saygın yürek bayıldım bu şiire Ayıramadım hiç bir dörtlüğünü öbüründen Duygu , içerik, mesaj harika, Arif bir anlatım Fon mükkemel Kutlarım efendim ,İyiki varsınız, iyiki yazıyorsunuz saygılarımla
Yalnızlık yabancımız değil Nasıl veririm kalbimi başkasına, Acı duysam da hayatta, her an Sensiz, sevgisiz var mı ki dünya… .. yarsız olur mu hiç?? çok hoş dizelerdi yüreğinize sağlık, teşekkürler
Böyle gelmişim bir kez Ve kararlı böyle çekip, gideceğim Haklısın, belki çok üzüleceğim Devam ettikçe de sürüneceğim…BİR KEZ SEVMEK GÜZELDİR AMA BUNA HAYAT İZİN VERMİYOR TEBRİK EDERİM
Yalnızlık yabancımız değil Nasıl veririm kalbimi başkasına, Acı duysam da hayatta, her an Sensiz, sevgisiz var mı ki dünya… çok anlamlı ve güzel dizelerdi.tebrikler
ANLASALAR, ANLAYABİLSELER NELER NELER DEĞİŞİRDİ DEĞİL Mİ ŞAİRİM. BAZEN ÖĞRENCİLERİMDEN ÇIKAR BÖYLE ŞAKACI TİPLER VE ANLAMADIN MI ÇOCUĞUM NEDEN SORMUYORSUN DEDİĞİMDE BEN ANLAMA ÖZÜRLÜYÜM DE ONDAN HOCAM DERLER... ŞİMDİ ANLIYORUM ANLAMA ÖZÜRLÜ OLMANIN NE DEMEK OLDUĞUNU VEYA İŞLERİNE GELMEDİĞİ İÇİN BÖYLE DAVRANDIKLARINI. HARİKASINIZ.