(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İçim Dedi Ben Haykırdım, Onlar ki Ölürken Bile Ölümsüzler... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İçim Dedi Ben Haykırdım, Onlar ki Ölürken Bile Ölümsüzler... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah' ım cennetine almıştır inşallah. Rab sabırlar vere. O en son noktayı nasıl koymuşsan öyle insanın etkilenmemsi mümkün değil. Rabb annelerimize rahmet eylesin bol bol inşallah. Öbür dünyada neşe ile kucaklaşalım hepimiz........Sabır sabırrr. Bi gün söz birlikte ağlayacağız......
Sen canımın içisin benim ve iyikimsin...görmeden yüreğini yüreğim bildiğim, çok doluyum bugün, şimdi ben de koyuverdim gözyaşlarımi, karışsin seninkiyle....belki öyle iflah oluruz bugün:-(
Oy seni... Ne içli bir seslenişti öyle. İçin demiş sen haykırmışsın gerçekten. Ne desem eksiksiz kalacak, yorumsuzum bu sefer de.. Selamlar ve saygılar...
Sevtap'ım... Ama bu şiir... Ama bu şiir... Değil ki bu şiir!destan yazmışsın a kuzum sen! Kim bilir nasıl özlemiştin anacığını değil mi! Hani bir söz var ya; sanırım Özdemir Âsaf'ındı:" Ben cenneti de, cehennemi de gördüm; çünkü annemi hem gülerken, hem ağlarken gördüm" diye... Öyle işte..onların gülen yüzü irem bağlarıgibidir; mis kokular saçarlar etrafa..ama eğer ağlıyorlarsa... Yas tutar cümle yaradılan...
Çok çok beğendim canım arkadaşım... Şiir gibi değil ki zaten, başka bişey olmuş bu dizeler, anıtlaşmış âdetâ..
canımın içi
ruhumu aldın söktün yerine taşları koyuverdin
öyle ağır şimdi içim
öyle sancılı
o sızılı sesinde nasıl kaybolduğumu bilirsin zaten.
ikizim, acı ikizim, neşe ikizim, duygu ikizim, duruş ikizim......... hissediş ikizim.
ko yanaklarından yaşları, şu an ben onu yapmakla meşgulüm, oy beni ha, oyulur işte yüreğimiz hep böyle o tanrıçalarımız gitti gideli.
........
"gel de ağlama
cennet anaların kendisidir, bağışla Yâ Rab. Of ne büyüksün canım benim.
<3 gel de sevme bu hatunu............. kocaman sevgilerim, takdirlerimle güzel yüreklim.......