(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL SEN DEDENİ TANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL SEN DEDENİ TANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ecdadın mirasına konduk ama hedefini ve davasını kaybettik fert fert herkesin kendini sorgulamasının vakti.......... çok güzeldi........... selam ve saygılarımla
İsrail devleti kurulduğunda ilk Cumhurbaşkanı Chaim Weizmann'ın konuşması; -"Biz yahudiler 20.yüzyılda Orta doğu'da yıkılmaz denen devleti yıkıp 2 tane devlet kurduk. Onlara öyle güzel sistem inşa ettik ki Türkler bize Filistin'i vermeyen Abdülhamit'e en az 200 sene daha söverler! "
Osmanlı düşmanları, millet düşmanları, ecdat düşmanları, İslam düşmanları hepsi Chaim Weizmann'ın torunları.
Yahudilerin, İttihat ve Terakki masonlarının yoğun asimilasyon politikası sonucu Kriptolar, Bizans artıkları bir kenara Müslüman Türkler bile Abdülhamit'e, Vahdettin'e küfrediyor, hakaret ediyor. Dünyada kendi ecdadına bunlardan başka küfreden başka bir millet yoktur. İngilizlerin halen kraliçesi var ve onlara hiç gerici demiyorlar, Japonların imparatoru var ancak onlara hiç bir söz etmiyorlar. Biz azami düzeyde demokratik bir yönetime sahibiz ancak beğenmiyorlar. Padişahlara hakaret yağdıranlar İngiliz Kraliçesi Türkiye'ye gelince ayyy ne kadar zariiif, ayyy ne kadar kibaaar teranelerine başlıyorlar. Oysa pis bir kokonadan, art niyetli emperyalist bir Haçlıdan başka bir şey değil.
Çok güzel bir şiirdi, var olun, siz daima yazın hocam, kaleminiz hiç susmasın ki asimilasyona maruz kalanlar kendine gelsin.
Cemal Bey değerli kalemdaşım; Hikmet ve mana yüklü şiirlerinizi canı gönülden ibretle okuyor , beğeniyle takip ediyoruz sizi. Başarılarınızı kutluyor kaleminizin, yüreğinizin engin sesi daim olsun diliyorum
Şahlanıp ta kalksana,
Aşk odunu yaksana,
Dön tarihe baksana,
Gel sen dedeni tanı.
Kutlarım şairi....