BU SES... BU SES VAHİY’İN SESİSİR, BU SES TEVHİDİN SESİDİR, BU SES EZE’NIN SESİDİR, BU SES KUR’AN’NIN SESİDİR, BU SES İSLAM’IN SESİDİR, BU SES DAVET SESİDİR, BU SES İNSAN OLMA SESİDİR, BU SES İNSAN-I KAMİL OLMA SESİDİR, BU SES ÜMMET OLMA SESİDİR, BU SES HAKK’A DAVET SESİDİR, BU SES ŞİRK’İ SİLME SESİDİR, BU SES CEHALETİ SEİLME SESİDİR, BU SES ZULME HAYIR SESİDİR, BU SES ZAFERE KOŞMA SESİDİR, BU SES VAHŞETİ GÖRME SESİDİR, BU SES IZDIRABI DUYMA SESİDİR, BU SES ZAFERE YÜRÜME SESİDİR, BU SES GÖZ YAŞLARINI SİLME SESİDİRİ, BU SES KARDEŞLİK SESİDİR, BU SES BİRLİK OLAMA SESİDİR, BU SES BERABERLİK SESİDİR, BU SES KÜFRÜN YIKILMA SESİDİR, BU SES ÜMMET-İ MUHAMMEDİN ORTAK SESİDİR. BU SES VAR OLMANIN SESİDİR, BU SES BATILI BATIL, HAKK’I HAK BİMENİN SESİDİR. BU SES TEK MİLLLET OLAMANIN SESİDİR, BU SES TEK VATAN SESİDİR, BU SES TEK DEVLET SESİDİR, BU SES TEK BAYRAK SESİDİR, BU SES YENİDEN BİR OLMA, İRİ OLMA, DİRİ OLMA SESİDİR. BU SES HAKK’A TESLİM OLMA SESİDİR, BU SES ZALİMLERE HADDİNİ BİLDİRME SESİDİR. BU SES İNSANLIĞA İNASNLIĞI ÖĞRETME SESİDİR, BU SES CİDDİYETİN, SAMİMİYETİN, DÜRÜSLÜĞÜN SESİDİR. BU SES ALLAH’IN VARLIĞINA BİRLİĞİNE DAVET SESİDİR, BU SES HZ. MUHAMMED’İN DAVASI İSLAM’A DAVET SESİDİR, BU SES BU SES BAŞBAKKAN RECEP TAYYİP ERDOĞAN’IN HAKK’A DAVET SESİDİR, BU SES HAKK YOLDA HAKÇA YÜRÜMENİN SESİDİR. BU SES AYASOFYA CAMİSİ’NİN İBADETE AÇILMA SESİDİR, BE SES OSMANLI ECDADININ UYANMA SESİDİR, BU SES DURMAK YOK, HAYDİ TÜRKİYE YOLA DEVAM SESİDİR, BU SES GAZANIZIN MÜBAREK OLSUN SESİDİR, BU SES YENİDEN DİRLİŞİN SESİDİR, BU SES BARIŞ, GÜVEN, HUZUR, SESİDİR, BU SES HAYIRLI UĞURLU OLSUN TÜRKİYE...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY İNSANLIK EY! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY İNSANLIK EY! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Hakikatleri görmeyen göz perdeli hakikatleri duymayan kulak sağır hakikatleri hissetmeyen kalp sadece bir et parçası hakikatleri konuşamayan dil ise laldır Devam edin daha nereye kadar gidersiniz
türkü diyarı tarafından 4/1/2014 4:21:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
sevgili üstadım öncelikle şiirinizi sanatsal açıdan tebrik ederim. SES getiren bir şiir olmuş.Öncelikle şunu belirteyim ki düşüncelerinize kesinlikle saygısızlık etmek gibi bir amaç içinde değilim ancak bazı noktalarda şiirinize işlemiş olduğunuz düşüncelerinize katılmıyorum. Evet geride kalmış olan 2014 yerel seçimleri hiç şüphesiz ülkemiz için hayati bir öneme sahipti. Milletimiz irademize karışmayın dediği için önemliydi. Millet kendi kendi SESini duyurduğu için önemliydi. Fakat işi bambaşka boyutlarda ele almanın da dişe dokunur bir tarafını görmüyorum ve açıkçası mantıklı da bulmuyorum. Ne diye sorabilirsiniz. Örneğin başbakanımız sn. R. Tayyip Erdoğan'ın islam dünyasının halifesiymiş gibi bir hava vermişsiniz ve sanki o düşünceler işlenmiş şiirinize. Öncelikle bu bana yanlış geldi. Evet doğru sn başbakanın belki ortadoğu islam coğrafyasında bir albenisi VARDI fakat bu albenisini son bir yıl içerisinde kaybettiğini de unutmamak lazım. Bu ses birlik olma sesidir ama sayın başbakanın kullandığı üslup hiç de birleştirici değil aksine sürekli milleti kutuplaştırmaya yönelten cinsten Bu ses Hakka davetin sesidir demişsiniz fakat miting meydanlarında atılan iftiraların haddi hesabı yok. Küfrün yıkılma sesidir ve ümmeti Muhammed'in ortak sesidir hiç sanmıyorum öyle olduğunu. bu ses eğer sizin dediğiniz ses olsaydı ve eğer sn başbakanımızda da birazcık samimiyet olsaydı BAKARA ile dalga geçen eski bakanını partiden ihraç ederdi ve tepkisini ortaya koyardı tıpkı chp'de önder SAV2a verilen tepki gibi. KUR'AN ile dalga geçenlerin sesi ümmeti Muhammed'in ortak sesi olamaz velhasılı kelam benim düşüncelerim bunlar sürçü lisan ettimse affola. hayırlı günler efendim
Değerlendirme yorumuna teşekkürler ederim. BAŞBAKAN NE YAPABİLİR DÖRT KOLDAN VE HER YÖNDEN SALDIRDILAR SEÇİM İÇİN HAZIRLANAN KİRLİ SENARYO VE TUZAKLARI OYNADILAR. Muhalefet ortamı gerdi, hem de çok çirkin bir şekilde yalan ve iftiraları diz boyuydu... BAKRA İLE DALGADA BİR SENARYO OLABİLİR. Cemaat diye bilinen bir grup çevirmediği dolapları kalmadı... Ben halife olarak ilan etmedim fakat, dünyaya metçe İSLAM'I HAYKIRAN ADAM... O KİŞİĞİNDEN HİÇ BİR ŞEY KAYBETMEZ KAYBETMEDİ DE. Kendisinden Allah razı olsun ve yar ve yardımcısı olsun... ÜZERİNE LİDER DE YOK. MUHALEFET LİDERLERİNİDE İZLEDİK YALNLA YATTILAR, İFTİRAYLA KALKTILAR... DEDİKODUCU OLDULAR VE ORTAMI GERDİLER.... BAŞBAKANIN HİÇ BİR SUÇU YOK FAKAT ÇEKEMEYENLERİ VE DÜŞMANLARI ÇOK... DÜNYA İSLAM, VE MÜSLAÜM OLAN LİDERLERE DÜŞMAN... AKLI İYİ KULLANMALTA YARAR VAR VESSELAM...
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Vatana Millete hayırlı olsun demek lazım. Aynı topraklarda yaşayan bizler kazananı tebrik edip başarı dilemekten başka bir şey yapamayız. Ama bu kadar abartmanın da çok doğru bir şey olduğunu söyleyemem Sayın Hocam. Coşku dolu bir şiirdi.Günceldi güzeldi.tebrikler
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
ÜSTADIM; BU SESİ DİNDİRMEK İÇİN TAA KAPATMA DAVASINDAN İTİBAREN BAŞLADILAR AMA NE YAZIK Kİ BİR TÜRLÜ DİNDİREMEDİLER TÜRLÜ TÜRLÜ OYUNLAR ORTAYA KOYMAKLA ASLI VAR VEYA YOK. BİLMİYORLAR Kİ HER BİR OYUNUN RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN OYLARINI VE İTİBARİNİ DAHADA HALK NEZDİNDE PEKİŞTİRDİĞİNİ. BU SEFERDE HAVALARINI ALDILAR.ALLAH DOĞRULARIN YANINDADIR. DÜN BİR TV KANALINDA BİRİ YİYORLAR AMMA HİZMET DE YAPIYORLAR. HELAL OLSUN BENCE. GÖNÜL SESİNİZ DİNMESİN. SAYGILARIMLA...
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
Zaman ayırıp sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız o güzel engin ve nadide yorumunuza sonsuz teşekkürler, okuyan o güzel gözlerinizin nuru ilahiyesi hiç sönmesin. En derin kalbi selamlar, saygılar.
TUM SESLER HAKA CIKAR SAYGILAR