Ne çok şeyden vazgeçtim en mühimi kendimden Hani nerde o gurur geçilmezdi bendimden....
Pejmürde bir görüntü sergilerken suretim Ben bile tanımadım bu muydu hakikâtim Leylâ’dan hâllice ya nicedir vaziyetim Hâl-hatır sormaz oldun bu denli sevilince
Her şeyin bir kararı olmalıymış ya güya Tatsız tuzsuz bir ömür sevmeden doya doya Nasıl yaşanır bilmem hâlâ dönerken dünya Yüreğe dur denir mi aşk ile dövülünce
O an aklım karıştı tutumuna binaen Vazgeç bu aşktan dedim hiç düşünmeden hemen Oldukça zorlasa da alışmadığım düzen Artık ayrıldık işte bu raddeye gelince.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TELKİN_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TELKİN_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ümit etmek, beklemek...Hiç gelmeyecek olanı olsa da yüreğinin güzelliği düşmüştü şiire sitemiyle...Sevgi de böyle bir şey vefa duygusu taşıyan için...Tebrik ederim Nüs'üm sevgilerimle arkadaşım...
Pejmürde bir görüntü sergilerken suretim Ben bile tanımadım bu muydu hakikâtim Leylâ’dan hâllice ya nicedir vaziyetim Hâl-hatır sormaz oldun bu denli sevilince
Her şeyin bir kararı olmalıymış ya güya Tatsız tuzsuz bir ömür sevmeden doya doya Nasıl yaşanır bilmem hâlâ dönerken dünya Yüreğe dur denir mi aşk ile eğilince
Ne çok şeyden vazgeçtim en mühimi kendimden Hani nerde o gurur geçilmezdi bendimden Huyum mu kurumuştu şu âlemin fendinden Nezdinde iki büklüm, oldum es geçilince
O an aklım karıştı tutumuna binaen Vazgeç bu aşktan dedim hiç düşünmeden hemen Oldukça zorlasa da alışmadığım düzen Artık ayrıldık işte bu raddeye gelince
Tek hamlede silindi o kederli hislerim Ne gam kaldı ne tasa parladı irislerim Feryad-ü figân ile inlerken akislerim Alnından vurdum vâhı ümidim kesilince......
27 Mart 2014 / NÜS.
..........................................Yine harika bir gönül sesi okudum var olunuz;Tek hamlede silindi o kederli hislerim,Ne gam kaldı nede tasa parladı irislerim,harika anlatım,Aşkı selamlamak bazen gönülde bazen serde tasalandırsada irislerin saydamlığında rega renk parıdaması elbet vahlarıda alnından vuracak,ömrünüze bereket efendim,kaleminiz daim yüreyiniz engin olsun selamlar saygılar...
Tek hamlede silindi o kederli hislerim Ne gam kaldı ne tasa parladı irislerim Feryad-ü figân ile inlerken akislerim Alnından vurdum vâhı ümidim kesilince......
Ahh aşk insanı hacı yatmaz oyuncaklara benzetiyor:) ama vahı alnından vurmak iyi fikirmiş Yine de erken sevinmemek lazım, bilmem kaç canlı o ölmemiştir belki:) Harikaydı şiir,tebrik ederim.Sevgiler.