Essin hadi fırtına silsin süpürsün beni Ne gölgemi bıraksın ne kalbimdeki seni
____
Âlem sevdiği postu yerden yere çarpsa da Ben baş üstünde tuttum incinmeyesin diye Söylediğim her tümce mecrasından sapsa da Seviden vaz geçmeden bekledim her saniye
Gözlerimin rengini unuttuğundan beri Kaç bahar gelip geçti yeşile dokunmadım Bakışın benden öte hep bir adım ileri Uzağımdan giderken ismimle okunmadım
Sabrıma sebatımı umutla sarıyorken Düşman kesilmişsin de nasıl görememiştim Hem de yüz çevirmene mazeret arıyorken El gibi duruşuna sebep soramamıştım
Aşka inanmıyordum ilk önceleri tamam Sonra ne oldu bilmem efsunlu yel mi değdi Kuşlarla yarışırken ne dert kaldı ne de gam Yoksa üzerlerine taşkın bir sel mi değdi.
Bak şimdi biz biz bizeyiz hadi uzat elini İçimde hep bir şeyler yarım kalmıştı zaten Sen nelere kadirsin ey aşk bak gör halimi Ve anımsa maziyi, böyle miydim eskiden…..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
***** şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
***** şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir kaleme kalem şiire ağlamış,Kim derki Aşk bir masalmış,Kor düşünce gönül bağına,Kelam dile dil söze yaslanmış,dedim bu güzel şiire kaleminiz daim gönlünüz sevgiyle dolsun üstadım selam saygıylar dua ile...
Aşka inanmıyordum ilk önceleri tamam Sonra ne oldu bilmem efsunlu yel mi değdi Kuşlarla yarışırken ne dert kaldı ne de gam Yoksa üzerlerine bir taşkın sel mi değdi.
Bak şimdi biz biz bizeyiz hadi uzat elini İçimde hep bir şeyler yarım kalmıştı zaten Sen nelere kadirsin ey aşk bak gör halimi Ve anımsa maziyi, böyle miydim eskiden…..
Ne güzel dizeler yüreğine sağlık arkadaşim. Çokça sevgiler sunuyorum..
Aşka inanmıyordum ilk önceleri tamam Sonra ne oldu bilmem efsunlu yel mi değdi Kuşlarla yarışırken ne dert kaldı ne de gam Yoksa üzerlerine bir taşkın sel mi değdi.
Bak şimdi biz biz bizeyiz hadi uzat elini İçimde hep bir şeyler yarım kalmıştı zaten Sen nelere kadirsin ey aşk bak gör halimi Ve anımsa maziyi, böyle miydim eskiden…..
Harika çok çok güzel her satırın'da aşk dolu sevgi dolu bu şiir'i yazan kalemini ellerini değerli yüreğini gönülden kutlarım ellerine yüreğine sağlık hürmetlerimle...
Çok güzel bir şiir. Ama beni alıp götüren Ilk iki kıta. Neler yok ki içinde bu mısraların Hayattan vaz geçiş var Bir iz bile kalmasın benden geriye Beni yok ederken kalbimdeki seni de silsin hem dünyadan hem yüreğimden diyor şair Harika hoşça kal
Dizelere de yansımasından öyle olduğu anlaşılıyor...
Okumak çok güzeldi..
sevgilerimle...