Türk’ün öz kimliği değişmez gardaş! Müslüman Türk’üm der; dik durur o baş Sanma! Boyun eğip olur yandaş! Bizdeki bozulmaz saf Türk kanıdır Acuna hükmetmek Türk’ün şanıdır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Türk’ün Kanı/Şanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Türk’ün Kanı/Şanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Osman Gardaşım ah!Acun mu kaldı? Şimdi hepsi yağı oldu.Vurgun yapar, çamur atar! Hangisine inanacağımızı da bilemiyoruz. Seçim Dönemi öyle atıyorlar ki? Selamlarımla..
k.doğanay tarafından 3/19/2014 10:22:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kemal bey kardeşim.. Türk'ün aklı ,fikri, zikri siyasilere inanmakla hareket etmez kanısındayım.. Evet siyasetle biz de uğraşıyoruz, en azından destek verdiğimiz bir siyasi parti var... Ülkemizde, Dünyada Türk kan ağlarken koltuklarına yapışmış ülkeyi semiren siyasierden nefret ediyorum.. Ülkede veya acun da Bunlar olurken biz yüreğimizden geçenleri, damarımızdaki kanı, inkâr etmemeliyiz, unutmamalıyız.. Ayrıca bu şiir konusunda ben öğle her şeye(Çiçek, böçek, kuş, köy, araba, yara, bere,sevda, sevgi,) vs. şiiri yazan biri değilim. Benim alt yapım Vatan, millet, tarih, kültür, üzerine kurulmuş.... Her gün şiir yazmayı da beceremem, ilhamım gelmez.. her gün şiir yazanıda sevmem :)
Türk’ün öz kimliği değişmez gardaş! Müslüman Türk’üm der; dik durur o baş Sanma! Boyun eğip olur yandaş! Bizdeki bozulmaz saf Türk kanıdır Acuna hükmetmek Türk’ün şanıdır
Yüreğinize gönlünüze ve de usta kaleminize sağlık Ağabey... mükemmel bir dörtlük selam ve saygılarım çokca
kalemin daim olsun. kısa dörtlüğe derin manalar yüklenmiş, açıklamasına saatler yetmez. Türk olmanın onurunu yaşamak cümle Müslüman Türk'e nasip olsun. saygılarımla
Şimdi hepsi yağı oldu.Vurgun yapar, çamur atar!
Hangisine inanacağımızı da bilemiyoruz.
Seçim Dönemi öyle atıyorlar ki?
Selamlarımla..
k.doğanay tarafından 3/19/2014 10:22:12 PM zamanında düzenlenmiştir.