Ne kadar uzağa kaçabilirim ki senden işlenmişken ciğerimin her yakasına karışmışken sevdanın tüten kokusu tenimin her bir hücresine Ne kadar öteye gönderebilirsin beni ne kadar yaşayabilirsin canından koparıp canıma eklediğim ,canınla...
Ben gittiğim her yerden gözlerinin nemine karışacağım ıslak cümlelerimle. Umut kokan yanımdan yorulmayan düşler kanatlandırıp uçuracağım en yakınına öyle kurulayacağım nemli kirpiklerini
’Tad’ım ol’ derdin ya hep kulaklarımın damarlarında sancılanıyor bu sözcük..
Olamadım Sevgilim çok istesem de olamadım... Tuzun olmak varmış nasip te Dişlerimin arasına sıkıştırdığım parmaklarımla kestiğim hıçkırıklarımdan süzülen gözyaşlarımla yokluğunu emerek sancılı kelimelerime ilmeklerken kokumu tuzlamak varmış gerçekleşmeyen hayalleri...
Büksende boynumu aşk yolunda elif misali dimdik duracağım şiirlerinin gölgesinin bir adım ötesinde her zaman bileceğim ki sahibi ben... Belki aldanış de belki de inanış ne dersen de sevgilim ben kendimi hep kandıracağım. Yorgun düşeceğim belki ama bil ki satır aralarında aldığım her içli nefeste tekrar tekrar gözlerinin k’arasının en dibine düşüp dinleneceğim o huzur’da...
Yokum işte artık sevgili.... geri adım atan ayaklarımla gittim senden bundan böyle kuşattığımız sessizliği ne kalemim doldurup dindirebilecek ne mürekkebim dillenip unutturabilecek ...
sen de yorulma avuçlarında ıslanmasın kalemler ben yüklenirim adımı yakıştıramadığın dudaklarının arasının boş ağırlığını Kirpiklerimde üşüyen hasret sancılı harflerin sevda şiirleriyle kandıramadım ya o yüreğini Kaldır eğik başını yıkasın yüzünü şimdi ayrılık şiirlerim
ödül ,de kendine cezalandırmak, de kendimi -Sen ,haklıydın... -sabırsızdım... -zamansızdım... -küçüktüm...
şimdi büyürmüyüm yokluğunla dersin ? zamanın göğüs gerdiğim acılarıyla bilirmiyim nasıl sevmem gerektiğni? . sabr’ı öğrenirmiyim kapanmayan yaralarımla... Böyle mi dizginlenecek seni sevmelerim ? böyle mi durgunlaşacak deli dolu hallerim ? hiç inanasım yok be sevgili ... gitmemeliydin de göndermemeliydim de yanlış yapıyoruz de bana de ki koşup sığınayım yine aşk bildiğim yüreğinin kuytusuna.
(sana söz veriyorum gitmek zorunda bıraksan da beni, asla yalnız bırakmayacağım seni..... görsen sensiz halimi dayanamazdın sen de gönderemezdin beni)
~~~~~
elysa
Nefesiyle şiirime can veren Nurefşan’a Sonsuz Teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gittiğimi Unut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gittiğimi Unut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ödül ,de kendine cezalandırmak, de kendimi -Sen ,haklıydın... -sabırsızdım... -zamansızdım... -küçüktüm ya hayat zaten hep çeza değil mi hiç büyümedik çocuk yürekli kaldık saygılar tebrikler
yüreğinin derin koyaklarında şiirler büyüten şairem gecemin sessizliğin şiiirin hüznü yalnızlığı aşka asiliği kuşattı ve şiirden bir kadın düştü bu mavi şehirde bir kadın şiirlerde sustu ve düşündüm hiç bir kadın bir yürekten gönderilmemeli ağlatılmamalı şiirin sessiz harflerinde seni seviyorum sevdam'ında sesinden yüreğinden öpüyorum can tanelerimsiniz .......
çevirse de gözlerini uzağa ellerimi ayırsa da ellerinden assa da acılı yaşları kirpiklerime yalnızlığı dikse de başucuma yemin etmiştim ya sevdama söz vermiştim ya adına yüzüme vursa da Onsuzluğu bitecek sanmasın bende canımı ayırsa da ruhumdan gözlerimdeki kırgın düşlere masallar yazar mum ışığında avunur, ısınırım ben.
dayanacak gücüm kalmasa da diz çökmeyeceğim karanlıklara nefesleneceğim baktığım her yerde gördükçe Onu~
ölmeyeceğim ,özledikçe .....
~~ Günaydın değerli ablam geceden sabaha ,ağlamaktan gözleri şişmiş bir kadında şehrimizin bu yakasından düştü. Bende seni çok seviyorum Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum yüreğine.
aşk gidememek gitmemek üzere veda yüreğe durmak aklın bilincinde gitmemek aşk aşk hiç yalnız bırakmamak düş kurmanın üzerine sarmaşıktan gece gibi aşk hep var aşk gidememek gidememek kadar karmaşık aşk
duygularımı tümüyle yakaladığınız seslendirmenin her yanından belli oluyor şairem. Bir kez daha teşekkür ederim kattığınız değer için Sevgilerimle.
şiir var orada arkasına duvar önüne mum ışığı düşmek yerine düşmeler bolca..ama ne düşmeler be... arsız rüzgarın bulutları toplamasını bilirsin toplananlar yağmuru gözlerine düşürmesini bilirsin bilirsin işte şiirler gelir şiirler gider kentler içinde dışında kör sapıtmasında bil işte bil kal öyle...müthiş desem kızmassın heralde..:)
bilmek çok büyük bir erdem..öğrenmek kadar...ve seslendirme bir kuşta sana en güvercin olanından...şiir kopmuş düşmüş yalnızlığın yağmuru çok asil çok..
cezalandırmak, de kendimi
-Sen ,haklıydın...
-sabırsızdım...
-zamansızdım...
-küçüktüm ya hayat zaten hep çeza değil mi hiç büyümedik çocuk yürekli kaldık saygılar tebrikler