kalır mı yıldızlar yağmur içinde kuru - içimde saklı bilmediklerim. ah aşk!
henüz gelmeden ayışığı dönüyorsunuz yıllar sonra diyeceksiniz ya. çok acı gerçekten ya. er söz özünden ya gecinden katıldım ben en çok yalandan. alandan
acıktım...tüh..katıktım yaşama huzurdan. çok
ben kaldırım sevdalarından kanandım. binlerce yaşlı çocuk sesi. ki içimde bilmezsiniz... hıçkırıktan katılan pervanedir ellerim. sizdim
kalır mı yüzler yeterince rüzgar içinde duru - sessiz dillerde görmediklerim. içimdeki aşk. yüz bin vah!
geç kaldım... size sizden önce ya sizden sonra bendim.izin veriniz. geçtim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
nereden gidiyorsunuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
nereden gidiyorsunuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen bi kere demiştin, bazen anlamak da gerekmez... Nasıl olsa aynı şarkıya sarhoş olmuşuz, nasıl olsa kendi şiirimizde kendimizi arıyoruz. Hep bi şey arıyoruz
Nasıl olsa yaşıyoruz.. Ah gece gözlerimizden kimler geçiyor kimler canımıza okuyor bizi kimler öldürüyor.. Öldürsünler. Nasıl olsa yaşıyoruz.
bin çocuk çığlığı büyüyor gecede... aşklardan zamansız sevdalardan hayatın ipini çekmiş şimdi hangi güne dokunsa biliyor gördükleri yalan değildi oysa...
içinde biriken özlemleri, kırgınlıkları, acıları gidenlerden soracak... nereye gittiğini bile bile... hep içine atacak...
parmaklarında dolanan yılların her birini adıyla çağırarak intikamını alacak kim bilir...
nereden gidiyorsunuz... belki biliyorsunuz, belki habersiz.
anasya....derin bir nefese ihtiyacım var... sevgimle...
burdayım hep
hiç..,
gitmedim ki