Kaleme takılan kısacık dizeler... Selam ve dua ile...
Çeken bilir çekmeyenden sorma Düşen bilir düşmeyene varma!
Dünya denen şu melundan kaçmalı Bismillah ile kapıları açmalı Geceye gündüzü gizlediğinde Edep ile boynu yere büküp de Haline bilene varıp sor gönül Yaraların merhemiyle sar gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dinle Gönül! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dinle Gönül! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Çeken bilir çekmeyenden sorma Düşen bilir düşmeyene varma!
Dünya denen şu melundan kaçmalı Bismillah ile kapıları açmalı Geceye gündüzü gizlediğinde Edep ile boynu yere büküp de Haline bilene varıp sor gönül Yaraların merhemiyle sar gönül."
boynuna o yeşil fuları sarma çocuk gece trenlerine binme kaybolursun sokaklarda mızıka çalma çocuk vurulursun Attilâ İlhan... Bu şiiri anımsattin saygilarimla ...
hıc kımösenın bılmedıhı yalnızca rabbımın bıldıhı bır yerde olmak sehdateın ummanında her anımın kan revasında duserken topraha al benıde ey sonsuz luhun sahıbı yansın butun benlık alemım aklım fıkrım sensız gececek bır anımın zerresınde.. .. yurehınıze sahlık guzel dıseler duygunuz cok hos ve rabbe yakınlasytırmak ne guzeldır .. saygılar hurmetler
Çeken bilir çekmeyenden sorma Düşen bilir düşmeyene varma!
Dünya denen şu melundan kaçmalı Bismillah ile kapıları açmalı Geceye gündüzü gizlediğinde Edep ile boynu yere büküp de Haline bilene varıp sor gönül Yaraların merhemiyle sar gönül.