beynimin hücrelerine nüfuz etmiş tüm harflerini kazıyorum adını, tadını, kokunu, dokunu… ki, bu bir nevi kendimi kazımak yeryüzünden biliyorum olsun ötenazi hakkımı kullanıyorum…
sana bütün sokakları cinayet ve bütün odaları intihar kokan bir sevdanın karanlık koridorlarından yazdığım için üzgünüm…
üzgünüm yağmurlu bir havada yolunu kaybedip uçup gittiğin gibi yağmurlu bir havada yolunu bulamayıp geri dönemediğin için…
ama biliyorsun hiçbir acı sonsuz değil ve hiçbir üzüntü mumyalanmış bir ceset gibi taşlaşmıyor yüreğinin orta yerinde…
evet itiraf ediyorum gerektiğinden fazla tuttum yasını muhtemelen öldüğünü kabullenememekti bunun adı…
neyse çok şükür bugün kapadım göz kapaklarını bağladım çene bağını ve okudum ruhuna bildiğim tüm duaları…
şimdi bir kahve yapacağım ve kırk yılın hatırına gülümseyeceğim kendime yudumlarken sigaramın sarkan küllerinde izlerken kayboluşunu kendi küllerimden doğmanın hayallerini kuracağım uzun uzun öyle ya, kadim bir hatır olmalı insanın kendisi!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kadim Bir Hatır... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadim Bir Hatır... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
üzgünüm yağmurlu bir havada yolunu kaybedip uçup gittiğin gibi yağmurlu bir havada yolunu bulamayıp geri dönemediğin için...seni okumayı seviyorum hep şiirle dost kalem sevgimle yüreğine ...
Fazla yorum yapmaya gerek yok bence.. Söylenen açıkça söylemiş. Biz tabi ki şairin tarafında ve destekçisiyiz. Az mı baş döndüren, deli divane, aşk ölüsü şiirler okuduk kaleminden.. Şahidiz hepsine de..
gönülden önemli ne var ki şu kısacık hayatımızda güzelcan' ım benim.
...
Bi bakıyorum şiir tepeden tırnağa
hiç yanıltmıyorsun hiç.
Çok seviyorum okumayı yürek tıpırtılarını...... <3